Ik wil graag mijn Excuses aanbieden.

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Airborne101
Lid
Berichten: 275
Lid geworden op: 14 dec 2008, 22:21

Ik wil graag mijn Excuses aanbieden.

Bericht door Airborne101 »

hallo mensen,

ik wil graag mijn excuses aanbieden:
voor mijn koppige gedrag.
voor mijn taalgebruik.

ik had zelf het gevoel namelijk dat iedereen tegen mij was! Ik kreeg van iedereen hetzelfde te horen, dat ik een porrah was en alleen bob keek.
misschien leek het zo, omdat ik zei dat ik de film vaak keek, maar mijn interesse in de tweede wereldoorlog begon al toen ik 5 was, en is steeds meer uitgegroeid (gelukkig).
geloof me jongens, ik ben niet zo'n AB kind die bob kijkt en meteen een korea outfit koopt en daarop een ab patch plakt.
ik zit elke avond in de boeken!
en ik ben zeker nog niet klaar met boeken kopen! Ik vind het alleen maar mooi, om dingen uit de boeken te leren!

Het spijt me dus voor mijn gedrag, ik ging soms een beetje hard, omdat ik dus dacht dat iedereen tegen mij was. Wat ik dus fout heb gedacht!

ik hoop dat jullie mijn excuses aanvaarden, en ik weer "terug mag komen".
ik zal mijn koppige gedrag en mijn ja-maar dit en ja-maar dat en mijn msn taaltje voor mij houden.
en hoop dat jullie mij ook begrijpen, waarom ik zo doordraaide.

M.V.G Dion.
in peace sons bury their fathers,, in war fathers bury their sons,
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Ik wil graag mijn Excuses aanbieden.

Bericht door Martijn »

Ik heb geen idee waar het over kan gaan als ik je berichtengeschiedenis bekijkt, als je het wil uitleggen aan mij dan graag per pb. Dit topic sluit ik, want reacties lijken me echt overbodig aangezien het een mededeling is in feite.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gesloten