Bremen-fans fluiten en schreeuwen bij tonen nazi-vlag...

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Bremen-fans fluiten en schreeuwen bij tonen nazi-vlag...

Bericht door Charly1975 »

jurgen schreef:Het is ooit gebeurd, vandaar dat ik de term "opnieuw" gebruiktte. Maar misschien is dat inderdaad niet passend in deze context omdat deze mensen het toen niet meegemaakt hebben, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.
Sorry, ik zie dat ik per abuis in mijn vorige tekst wat had verwijderd voordat ik op Bevestig klikte. Ik had nl. ook nog getikt: Ik begrijp wel wat je bedoelt :wink:

Het zal het tekort aan slaap zijn :')
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Metal-Arvak
Lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 21 jan 2006, 15:18

Re: Bremen-fans fluiten en schreeuwen bij tonen nazi-vlag...

Bericht door Metal-Arvak »

Schande, dit volk moeten ze naar opvoedingskampen sturen, eigelijk moeten ze uit onze normale maatschappij!!

Anyway Ajax? die club die net verloor van de Vissers? :lol:
fallschirmjager
Lid
Berichten: 158
Lid geworden op: 15 jan 2008, 18:11
Locatie: Lokeren Oost-vlaanderen

Re: Bremen-fans fluiten en schreeuwen bij tonen nazi-vlag...

Bericht door fallschirmjager »

Zhukov schreef:In Italië is het allemaal nóg erger, daar wordt er bovendien weinig tot niet opgetreden tegen het wangedrag van supporters. De wedstrijd Lazio Roma - AS Livorno heeft vrijwel niets meer met voetbal te maken, de Lazio-aanhang zit met hakenkruisen en Mussolini-spandoeken naar de wedstrijd te kijken, terwijl de Livorno-fans net zo hard terugzwaaien met Rode Vlaggen, Stalin en Che Guevara.

Het Lazio-vak:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het Livorno-vak:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
dees is gewoon weg maf effe tegenover mekaar beetje schreeuwen enzo vlaggen tonen
en waarschijnlijk niet eens weten waarover ze het hebben of wat deze in de geschiedenis hebben gedaan

deze personen horen echt niet thuis in voetbalstadions zelfs niet in onze maatschappij men zou zulke personen moeten verbannen en hun eigen zogezegde gedachten en leventje laten leiden ergens waar men een gezond en goed denkende persoon er niet mee kan lastig vallen,
hoop dat dan de echte voetbalfans met het gezonde verstand er op zullen reageren , waardoor zij hun niet meer thuis zullen voelen in voetbalstadions ....
Gebruikersavatar
Bram.T.
Lid
Berichten: 436
Lid geworden op: 17 jun 2007, 11:26
Locatie: Lokeren O-VL Belgie

Re: Bremen-fans fluiten en schreeuwen bij tonen nazi-vlag...

Bericht door Bram.T. »

fallschirmjager schreef:
Zhukov schreef:In Italië is het allemaal nóg erger, daar wordt er bovendien weinig tot niet opgetreden tegen het wangedrag van supporters. De wedstrijd Lazio Roma - AS Livorno heeft vrijwel niets meer met voetbal te maken, de Lazio-aanhang zit met hakenkruisen en Mussolini-spandoeken naar de wedstrijd te kijken, terwijl de Livorno-fans net zo hard terugzwaaien met Rode Vlaggen, Stalin en Che Guevara.

Het Lazio-vak:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het Livorno-vak:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
dees is gewoon weg maf effe tegenover mekaar beetje schreeuwen enzo vlaggen tonen
en waarschijnlijk niet eens weten waarover ze het hebben of wat deze in de geschiedenis hebben gedaan

deze personen horen echt niet thuis in voetbalstadions zelfs niet in onze maatschappij men zou zulke personen moeten verbannen en hun eigen zogezegde gedachten en leventje laten leiden ergens waar men een gezond en goed denkende persoon er niet mee kan lastig vallen,
hoop dat dan de echte voetbalfans met het gezonde verstand er op zullen reageren , waardoor zij hun niet meer thuis zullen voelen in voetbalstadions ....

italiaanse voetbalsupporters met gezond verstand.
you must be kidding :P
ze zouden ploegen zoals as roma lazio moeten laten degraderen en uit de champions league smijten want het zijn niet alleen de supporters maar ook de spelers die graag de fascist uithangen
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line"
http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
marloes
Lid
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 mei 2004, 21:58

Re: Bremen-fans fluiten en schreeuwen bij tonen nazi-vlag...

Bericht door marloes »

Ik heb een gruwelijke hekel aan voetbal, voetbalfans en alles wat ermee te maken heeft.
Maar het is toch fijn te lezen dat ze op zoo'n moment goed reageren, hoe reageren Nederlandsche supporters als zooiets zou gebeuren?
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Bremen-fans fluiten en schreeuwen bij tonen nazi-vlag...

Bericht door Ruimteaapje »

Een bloemlezing uit het proza van de Feyenoord aanhang. Dit is enkel als voorbeeld van Nederlands supportersgedrag bedoeld en het staat de moderators natuurlijk vrij het te verwijderen als het tegen forumregels ingaat. Ik bedoel maar te zeggen dat we eerst eens naar onze eigen supporters moeten kijken voor we naar Italianen wijzen. Een paar citaten van een Feyenoord forum...
Hamas, Hamas, alle Joden aan het gas

FEYENOORD ROTTERDAM ONSDEEL!!!!! VERBODEN VOOR JODEN EN HONDEN

je moeder vieze vuile kanker jew !! jullie kankerlijers zijn ze vergeten in de roolog

kanker neuzen !!!!!!!!!

Hamas hamas alle kanke hoere zonen van een ajaxieten dood alle maal met de trein naar auswichs kanke joden ga lekker een douche nemen in de kuip daar zullen we jullie allemaal vergassen

Dit is de beste site die ik heb bezocht hopelijk vinden veel mensen dat ewa fack wat ik nu zeg alle kanke joden gewoon verzamelen in de arena en door een lange afstand raket van hezbolla vol wordt geraakt kanke joden kanke sukkels kanke neuzen kanker apen kom 1 keer in rotterdam of in utrecht en we laten jullie wat zien Hamas hamas ale stink joden aan de gas

Hitler was een Feyenoord supporter

kk joduh uit 020 wil ik niks van horen die kk joduh mogen dood hamas hamas joduh aan het gas wees niet dom gooi een bom op het joduh stadion kk joduh uit amsterdam

kanker joden white power!

jullie kut ajax ieden weten gewoon niet te voetballen white power! sieg heil ..en als toevoeging
sieg heil sieg heil alle joden aan het gas heil hitler!
En zo nog heel veel meer. Misschien moeten we in Nederland eens wat minder selectief verontwaardiging tonen. Als dit soort teksten op een Moslimforum stonden stonden de kranten er bol van en kregen we een regen van kamervragen.
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Bremen-fans fluiten en schreeuwen bij tonen nazi-vlag...

Bericht door Charly1975 »

Treurig....
‘Hitlergroet gepast’
Uitgegeven: 29 november 2008 11:46
Laatst gewijzigd: 29 november 2008 16:38

AMSTERDAM - Helmond-voetballer Daniel Guijo-Velasco uitte vrijdagavond zijn ongenoegen over RBC-tegenstander Mels van Driel door hem tot twee keer toe de Hitlergroet te brengen. De Belg vond het matennaaierij dat Van Driel helemaal van de andere kant van het veld kwam om een kaart te eisen van de scheidsrechter voor een overtreding van Helmond.


De scheidsrechter ontging het gebaar. De clubleiding van Helmond Sport niet. Zaterdagmiddag werd bekend dat Daniel Guijo-Velasco door de club voor één duel geschorst is.

In een verklaring distantieert het bestuur van Helmond sport zich van het gedrag van Guijo-Velasco, die zaterdag excuses maakte. Naast een disciplinaire schorsing voor de wedstrijd tegen RKC, zal Guijo-Velasco door Helmond Sport ook worden ingezet op het sociaal maatschappelijke vlak middels een scholenproject.

‘Gepast’

In een reactie voor de camera’s van RTL zegt Guijo-Velasco in eerste instantie zijn reactie gepast te vinden. “Dat aanvoerdertje liep als een Duitser rond”, zegt hij tegen de journalist. “Ik maakte hem met dat gebaar duidelijk: ‘waarom doe je nou zo?’. Ik doe dat gewoon”, aldus een lachende Belg.

Als de journalist hem erop wijst dat hij het nogal een raar en ongepast gebaar vindt, krabbelt Guijo-Velasco wat terug: “dat kan zo zijn, maar het was mijn reactie op zijn reactie.” “Ga je het niet meer doen?”, vraagt de verslaggever vervolgens. “Ik zal het niet meer doen”, zegt de wat beschaamde Belg.

Bekijk hier de beelden. Het gebaar van Guijo-Velasco zie je na 6,5 minuut, een minuut later zijn reactie.

(c)NUsport
Bron: Nu.nl
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Plaats reactie