de 4 Nederlandse Ritterkreuzträgers

De persoonlijke verhalen uit de oorlog & Historische Figuren
Gebruikersavatar
Oberschütze
Lid
Berichten: 178
Lid geworden op: 04 mei 2005, 15:12
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Oberschütze »

ken heel stormfront niet :?

kwam deze pic tegen toen ik Casper Sporck intikte op google.. vaag ja :P
Das Feuer liebt mich!
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Brianlinden schreef:
Oberschütze schreef:Topic ondertussen wel een beetje verouderd maar nog voor de geinteresserden heb ik de foto van Havik gevonden :)

Afbeelding

Bron: Stormfront.org

Groet
Leuke bron...zit je er vaker
Het is maar net wat je leuk noemt, Brian...
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

stormfront. :|

niet mijn favoriet
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

sobel schreef:stormfront. :|

niet mijn favoriet
Gelukkig niet... (hé, dat rijmt :) )
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

ik vind het sowiso al belachelijk dat zulke site's toegelaten kunnen worden op het internet.

maarja wie heeft daar nou iets over te zeggen..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
vincent
Lid
Berichten: 1022
Lid geworden op: 05 jun 2004, 18:26

Bericht door vincent »

Ik vind het niet erg, vrijheid van meningsuiting is een onderdeel van onze samenleving. Het gaat bij Stormfront alleen te ver dat er openlijk "minderwaardigen" worden bedreigd en de oorlog word verheerlijkt. het zal je buurman maar wezen :|
Ik heb er geen kracht meer voor
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

oke, dat van vrijheid van meningsuiting in onze samenleving snap ik, maar hier word gewoon gepraat over een extreem rechtse ''betere'' (tussen haakjes ja) wereld. ik vind dat dit hetzelfde is als sites van de hofstadgroep
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Gino
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 sep 2005, 18:53
Locatie: Den Haag

Bericht door Gino »

Zodra er geen rare, agressiefe acties worden afgesproken moet het kunnen, maar ik vind het wel een walgelijke site. Onder elk bericht "Heil hitler! 88 WP" blabla zetten gaat in mijn ogen wel iets te ver. Ik heb absoluut niets tegen gewoon rechts maar serieuse-WP gehaltes is toch wel een beetje jammer dat dat er nog is in deze tijd, ik weet niet of die gasten daadwerkelijk iets afweten van de oorlog..
"Een atoomoorlog heeft ook zijn voordelen. Volgens deskundigen zou die maar acht uur duren. 's Avonds zijn we dus terug thuis.
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

En het zijn er zovelen. Neo-Nazisme en Neo-Fascisme is nog altijd springlevend, en niet alleen in de VS. Van heel west europa tot diep in rusland, 'white people' voelen zich nog altijd superieur aan de gepigmenteerde medemens. En ik krijg helaas ook niet het idee dat ze in aantal afnemen...
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Overigens staat stormfront.org op #327 van de grootste fora ter wereld met 60443 members (voornamelijk amerikanen.) Bah...
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

:frownno: allemaal van die k.k.k. voorstanders :frownno:
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

sobel schreef::frownno: allemaal van die k.k.k. voorstanders :frownno:
Yep, 'White Pride World Wide'.

Het zijn geen racisten, zeggen ze zelf, maar verdedigers van het arische/germaanse ras.

Je zou eens rond moeten kijken in de Nederlands/Vlaamse afdeling. Die lui daar praten serieus over 'Nederlandsche', 'Broeders', 'Dietschland', 'Houzee', 'Wenschen'... ze wanen zich in de jaren 30/40 daar. Echt om je rot te lachen!
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Verder over stormfront e.d: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=10557

Hier weer naar de Ritterkreuzträger
Gebruikersavatar
mark
Lid
Berichten: 266
Lid geworden op: 09 jan 2005, 03:44

Bericht door mark »

KKK, dat zijn toch die altijd dikke, met zwaar dukes of hazzard accent pratende, met witte puntmutsen en maskertjes uitgeruste, zichzelf grandwizzard noemende Amerikanen?

Heb bij Jerry Springer zelfs een keer een tak van de kkk gezien die bestond uit lilliputters die vonden dat iedereen die niet blank en lilliputter was minderwaardig was :roll:
Niet nodig om te zeggen dat ik over de vloer rolde van t lachen :lol:
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

mark schreef:KKK, dat zijn toch die altijd dikke, met zwaar dukes of hazzard accent pratende, met witte puntmutsen en maskertjes uitgeruste, zichzelf grandwizzard noemende Amerikanen?

Heb bij Jerry Springer zelfs een keer een tak van de kkk gezien die bestond uit lilliputters die vonden dat iedereen die niet blank en lilliputter was minderwaardig was :roll:
Niet nodig om te zeggen dat ik over de vloer rolde van t lachen :lol:
ik heb dat stukje ook gezien maar was het niet zo dat deze mensen tegen grote zwarte mensen waren en niet tegen lilliputters?

en hiervoor is trouwens een apart topic.
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=10557
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Plaats reactie