[Forummeet '06/'07]Vervoer van en naar meeting...

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

[Forummeet '06/'07]Vervoer van en naar meeting...

Bericht door SiNiStEr »

Aanvulling op het algemene meeting-topic dat hier te vinden is: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=16168.

Dit is het topic voor mensen die vervoer zoeken van en naar naar de meeting en mensen die vervoer hebben en die nog mensen op kunnen pikken. Als je bijvoorbeeld een auto tot je beschikking hebt en je rijdt van ik noem maar wat, Leiden naar Overloon dan kun je misschien op de route nog mensen oppikken die anders geen vervoer hebben. Het is natuurlijk erg mooi als dit op deze manier geregeld kan worden en het is meteen goed voor je goede voornemens en kerstgevoelens om je medemens te helpen. ;)

Voor de mensen die vervoer hebben:
en bereid zijn anderen mee te nemen, is het dus de bedoeling dat ze vermelden vanaf waar ze vervoer hebben naar de meeting. Als er mensen zijn die hier gebruik van willen maken kunnen ze dit via de mail of PB met de aanbieder regelen. Dus niet hier in dit topic!!! ;)
Andersom geldt het overigens hetzelfde.

Voor de mensen die vervoer zoeken:
is het de bedoeling dat ze in dit topic een bericht plaatsen waarin ze duidelijk vragen naar vervoer naar de meeting. Vermeld hierbij dan de plaats waar je vandaan komt zodat de mensen die vervoer hebben kunnen kijken of ze jou op kunnen pikken op hun route naar de meet toe.


Hopelijk kunnen veel mensen die geen vervoer hebben met dit topic geholpen worden en anders bestaat er altijd nog het openbaar vervoer! ;)

Vergeet het niet te vermelden als vervoerder of vervoerszoekende het te vermelden als je vol zit of als je vervoer geregeld is. Dit om de overzichtelijkheid te behouden. ;)

//edit:
Even een sticky van gemaakt totdat de forummeet voorbij is.

Groeten,

Dodo

//edit 2:
En de forummeet is voorbij, dit wordt weer een normaal topic.

Groeten,

Dodo
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Laat ik meteen dan zelf ook meteen maar het goede voorbeeld geven en zelf vervoer aanbieden. O-)

Ik kom vanuit Groenlo(Achterhoek) naar Overloon en evt. eerst nog langs het station van Boxmeer. Ik kan iedereen oppikken die langs deze route woont zolang ik niet al te ver hoef om te rijden.

Als je mee wilt rijden dan stuur me maar een bericht via de mail of de PB. :)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Iemand vanuit Limburg die nog plaatje over heeft?
Cas
Lid
Berichten: 975
Lid geworden op: 31 aug 2005, 13:09
Locatie: Margraten

Bericht door Cas »

Voor alle Zuid Limburgers :

Ik ga naar de meeting, jullie kunnen meerijden, er zijn wel enkele haken en ogen !

- Je moet niet snel wagenziek zijn, mijn auto is verlaagd en zeer stug
afgeveerd, dus je kan door elkaar geschud worden
- Ik vraag een kleine bijdragen in de benzine (zit namelijk in de ww
dus krap bij kas)
- Jullie kunnen handelsgoederen meenemen, let wel ik heb heel
weinig plaats in me kofferbak, een rugzak past wel !

- Het belangrijkste : Ik kan niet mee gaan naar het diner bij de
Chinees, omdat ik zelf een etentje heb op 6 januari. Ik moet om
ongeveer 18. 30 terug zijn in Margraten

EDIT : IK BEN DUS OM ONGEVEER 17.15 weg ivm FILES ED

Nog altijd mee rijden, dan even PB ! heb nog 3 plaatsen

Dus hopende op begrip en mede reizigers !
Laatst gewijzigd door Cas op 20 dec 2006, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Voor Pionier is het dan waarschijnlijk geregeld of niet? Misschien kun je dan nog wel met iemand anders terug rijden als je toch naar de Chinees wilt. Ik zal jou in ieder geval alvast aan het lijstje toevoegen Cas(Was al gebeurd zie ik net). Leuk in ieder geval dat je komt! :cheer:

Wilde zelf ook nog even vermelden dat ook ik 3 plaatsen te vergeven heb. Delen van de benzinekosten is bij mij niet verplicht maar natuurlijk wel altijd welkom. :P ;)
En voor handelswaar is achterin de auto die ik waarschijnlijk meeneem(Mazda Premacy) meer dan genoeg ruimte. Het moet alleen geen halve tank worden!!! :roll: ;)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Cas schreef:Voor alle Zuid Limburgers :
color=red][/color]
He Cas, als ik mee kan, graag dan. Misschien kunnen nog enkele LB'ers mee zodat benzine niet te duur word?

Edit; Kan dus niet, want heb die zaterdag rijles :(:)
Gebruikersavatar
Dirty harrY
Lid
Berichten: 316
Lid geworden op: 29 mei 2005, 13:44
Locatie: Noord Holland

Bericht door Dirty harrY »

Forum meet 10/2
Indien ik ga, (kom met de auto) kan ik via treinstation Hoofddorp wel wat mensen meenemen, Chinees zit er voor mij dan waarschijnlijk ook wel in!

van waar ik woon :Naar Overloon, Afstand 173,3 km, Reisduur 01:43
kleine bijdrage in brandstof kosten gewenst.
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Vervoer gezocht van Zuid-Limburg (of mensen die erlangs komen/ op die richting liggen) naar Overloon!
rik3445
Lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 02 mei 2006, 19:03

Bericht door rik3445 »

Vervoer gezocht: gaan er nog mensen over Dronten?
Pamflettenverzamelaar: Vliegende Hollanders en de Wervelwind.
Gebruikersavatar
Auke J.
Lid
Berichten: 524
Lid geworden op: 21 feb 2006, 19:51
Locatie: Alkmaar

Bericht door Auke J. »

Ik zoek vervoerd van het station boxmeer naar de verzamelplaats en weer terug, met de trein red ik het wel, maar verder... Iemand die mij mee kan nemen? Ik heb geen bagage en ben wel van plan om de avond mee te eten.
Blessent mon coeur d’une langueur monotone.
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Auke J. schreef:Ik zoek vervoerd van het station boxmeer naar de verzamelplaats en weer terug, met de trein red ik het wel, maar verder... Iemand die mij mee kan nemen? Ik heb geen bagage en ben wel van plan om de avond mee te eten.
Dat is geen probleem, het is zo wie zo de bedoeling om iedereen die via station Boxmeer reist op te pikken met een (aantal) auto(s) rond 11 uur o.i.d. voordat we doorrijden naar Overloon. Dit omdat het vervoer naar het museum van Overloon te wensen overlaat. Ik ga zo wie zo langs het station Boxmeer dus evt. kan ik je oppikken.
Wouter reist ook al met mij mee dus heb nu nog 1 of 2 plaatsen in de auto over. :)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Auke J.
Lid
Berichten: 524
Lid geworden op: 21 feb 2006, 19:51
Locatie: Alkmaar

Bericht door Auke J. »

Ik heb vandaag verzocht of ik vrij kan krijgen van werk, zodra ik goedkeuring heb gekregen zal ik het melden en kun je me bij de lijst met aanwezigen zetten :) Ik Zal zorgen dat ik voor elf uur op het station sta en wacht daar op de auto's ( samen met de anderen die met de trein komen :P) Dat is dan duidelijk.
Blessent mon coeur d’une langueur monotone.
rik3445
Lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 02 mei 2006, 19:03

Bericht door rik3445 »

Het is nog niet helemaal duidelijk of ik ga maar als ik ga dan word het waarschijnlijk ook met de trein en dan kom ik ook op station Boxmeer.
Pamflettenverzamelaar: Vliegende Hollanders en de Wervelwind.
Gebruikersavatar
RoBBy
Lid
Berichten: 344
Lid geworden op: 06 mei 2005, 12:11
Locatie: overijssel

Bericht door RoBBy »

Maar nog even vraagje...
Ik weet niet of ik word gebracht of niet anders ga ik misschien met de trijn.
Dat ophallen van het station zit wel goed. Maar zijn er ook nog mensen die van Overloon weer mensen naar het station willen brengen? Kan wel eens handig zijn 8)
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Uiteraard zal ik ook weer langs Boxmeer terug rijden. ;)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gesloten