Gaat het forum achteruit?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie

Gaat het forum achteruit?

Ja
63
66%
Nee
32
34%
 
Totaal aantal stemmen: 95

Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Gaat het forum achteruit?

Bericht door Simon »

Met poll dus.
aangezien ik de laatste tijd met meerdere forumleden tot de conclusie ben gekomen dat de forum kwaliteit daalt...
Laat maar horen hoe jullie erover denken...
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
TommoVich
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 31 jul 2005, 22:07
Locatie: Gellik , Limburg , België
Contacteer:

Bericht door TommoVich »

Tja , Wil je een serieus topic openen heb je van die mensen die zich willen aanstellen of aandacht vragen , sorry daarvoor zijn andere forums dit kan niet !
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Inderdaad, het begingt niet echt een pretje meer te worden om op het forum te komen.... discusies over mensen hun eigen keuzes, al dan niet comentaar geven op items....
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Is het niet beter om concreet aan te geven waar je last van hebt en dat te overleggen met de moderators van dat betreffende onderdeel zodat er iets aan gedaan kan worden? In plaats van een topic te openen waar ja of nee ingevuld kan worden?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Er wordt teveel gekankert(sorry voor het woord). Over elk item NEP DIT NEP DAT...

Okeej ik ben net ook ff de mist in gegaan, maar dat is 1 van de reden waarom ik het wo2 forum niet meer zo aantrekkelijk vind...
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Het lijkt net of er alleen naar de personen die het meest posten (meestal over echt of namaak) word geluisterd en de rest kan stikken.

Ook een groot onzin gehalte de laatste tijd, wat eventueel in de babbelbox kan... (iedereen bepaalt zelf wat ie verzamelt zoals het inmiddels gesloten topic over Niels zijn fake para helm)

Ja en dan natuurlijk het nep dit nep dat geval, maar dat mocht duidelijk zijn.

Ps, denk zet het maar zo kritisch mogelijk neer dus niet te diep geschokt zijn.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Gaat het forum achteruit?

Bericht door Glenn Janssens »

Topic:Gaat het forum achteruit?

Ik krijg hier een flashback. :)
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ik dacht dat er een duidelijke regel was voor het verzamelaarsonderdeel met betrekking tot echt en nep?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Nee, niet achteruit.
Het forum veranderd wel. Reacties veranderen, leden veranderen. Vrij logisch, zo maakt ieder forum een transformatie mee, meerdere misschien.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Brianlinden schreef:Er wordt teveel gekankert(sorry voor het woord). Over elk item NEP DIT NEP DAT...

Okeej ik ben net ook ff de mist in gegaan, maar dat is 1 van de reden waarom ik het wo2 forum niet meer zo aantrekkelijk vind...
1. gekankerd is met een D
2. Als het nep is het ZENA!!
3. Wat doe je hier dan nog????

Hier wordt tenminste gediscuteerd!

Johan
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ik heb met volle overtuiging ja gestemt, zolang ik lid ben geweest van dit forum, heb ik het forum niet op zo'n laag niveau gezien. Ik erger me dood aan die discussies... En dan niet om de bedoeling, maar om de heisa die er bij wordt gemaakt. En alle persoonlijke verwijten en moddergooien.
Laatst gewijzigd door Edgar op 30 aug 2005, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ik vind juist de laatste tijd het niveau in de diverse onderdelen sterk verbeterd. Hoe het in 't verzameldeel is weet ik niet, daar kom ik niet. Misschien moet je de poll beperken tot alleen dat deel, want volgens mij gaat 't daarover, als ik de reacties zo lees.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ja precies, ik bedoel met name as-mogendheden dan.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Vind dat het forum niet achteruit gaat, zoals gezegd, het veranderd wel. Maar als je een serieuse vraag stelt over een item, krijg je altijd een serieus antwoord en mensen zijn altijd bereid om te helpen! Vind dat een beetje kl*ten en grappen best mag op een forum.
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ik zou graag willen horen of jullie denken dat 't probleem - zoals jullie dat ervaren - met de verzamelaarsonderdelen veroorzaakt worden door missende regelgeving, de uitvoering daarvan of gewoon slechts een handje vol leden?

Mag eventueel ook per pb aan mij gemeld worden.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie