junior Re-enactment groep voor de jongere mensen

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Gesloten
Tank Destroyer
Lid
Berichten: 576
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:35

Bericht door Tank Destroyer »

Captain da Costa schreef:ik heb enorm veel bewondering voor die para's gekregen doordat ik hetzelfde heb ervaren als hun.
:P


HAhahhha
Gebruikersavatar
Captain da Costa
Lid
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 nov 2005, 23:50
Locatie: Lisserbroek
Contacteer:

Bericht door Captain da Costa »

Als dat kind van 8 het leuk vind, dan mag die dat. Dat kind vind dat echt niet leuk als iemand tegen hem gaat zeggen dat ie niet in het pak hoort waar hij in wilt. Laat ze toch... :roll: . En ja, die Thompson vond ik wel mooi. Wel jammer dat die niet afgegeven mocht worden. Stuur me anders maar een PM als je wat meer contact wilt. Ik zit op school in de buurt van Leiden.

By the way, die echte boots: de Corcoran jump boots kosten €150,-. Ik denk niet dat een 11-jarige die gaat kopen. :wink:
Laatst gewijzigd door Captain da Costa op 11 nov 2005, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Captain da Costa
Lid
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 nov 2005, 23:50
Locatie: Lisserbroek
Contacteer:

Bericht door Captain da Costa »

Tank Destroyer schreef:
Captain da Costa schreef:ik heb enorm veel bewondering voor die para's gekregen doordat ik hetzelfde heb ervaren als hun.
:P


HAhahhha
Wat is daar zo grappig aan? Ja ok, ik moet toegeven dat ik nog niet uit een C-47 ben gesprongen (kon ik dat maar :roll: ), maar ik heb wel wat schuttersputjes gegraven.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

het gaat niet alleen om het doen van dingen...

maar om de emotie die die manne hadden.

iemand neerschieten is niet zomaar hetzelfde als een putje graven
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Jullie kunnen ook alleen maar zeiken, afkraken en kankeren! Dit lijkt mij een betere oplossing dan dat die jongens op straat gaan zwerven en alles jatten bij het leven...

779
Tank Destroyer
Lid
Berichten: 576
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:35

Bericht door Tank Destroyer »

Wat daar grappig aan is??

Hoe zou een veteraan reageren denk je, als je zegt dat je hetzelfde hebt ervaren als ZIJ....

:?
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

zoals ik al heb gezegt vind ik het wel een leuk idee :roll: wat dan afkraken...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Captain da Costa
Lid
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 nov 2005, 23:50
Locatie: Lisserbroek
Contacteer:

Bericht door Captain da Costa »

Tank Destroyer schreef:Wat daar grappig aan is??

Hoe zou een veteraan reageren denk je, als je zegt dat je hetzelfde hebt ervaren als ZIJ....

:?
Ja ok, gelijk heb je :oops: . Ik bedoelde het ook bij wijze van spreken. Dat ik tenminste een glimp heb mogen opvangen van wat zij allemaal mee hebben gemaakt. Ik denk ook niet dat ik ooit artilleriegranaten om mij heen zie inslaan. :P
Gebruikersavatar
Captain da Costa
Lid
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 nov 2005, 23:50
Locatie: Lisserbroek
Contacteer:

Bericht door Captain da Costa »

779 schreef:Jullie kunnen ook alleen maar zeiken, afkraken en kankeren!
779
Wel bedankt voor de steun, maar "there will be no profanity in my company" :lol: De taal die ze in BoB spreken mogen ze gebruiken als ze 18 jaar of ouder zijn.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

fijn dat je ziet hoe het overkwam :P, verder wens ik je nog veel plezier.
het is toch mooi om kinderen wat bij te leren
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Tank Destroyer
Lid
Berichten: 576
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:35

Bericht door Tank Destroyer »

Captain da Costa schreef:De taal die ze in BoB spreken mogen ze gebruiken als ze 18 jaar of ouder zijn.

Wat is dat dan? Engels? :|


Ik bedoelde het ook bij wijze van spreken. Dat ik tenminste een glimp heb mogen opvangen van wat zij allemaal mee hebben gemaakt.

Dat klinkt al wat beter.
By the way, die echte boots: de Corcoran jump boots kosten €150,-. Ik denk niet dat een 11-jarige die gaat kopen.
'Echte' Corcorans zijn nog wel wat duurder.
En MVO kisten van de KL (met capped toe) zijn ook goed genoeg, worden ook veel gebruikt en die zijn maar rond de 10/15 euro.



Maar daarnaast:
Je bent 17? Volgens je profiel... dan kan je toch lid worden van een ECHTE re-enactmentgroup?
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

779 schreef:Jullie kunnen ook alleen maar zeiken, afkraken en kankeren! Dit lijkt mij een betere oplossing dan dat die jongens op straat gaan zwerven en alles jatten bij het leven...

779
Een gevalletje 779.
Maar ik wens de jongens veel plezier ermee.
SignalH
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 24 feb 2005, 21:10

Bericht door SignalH »

Over de zin of onzin spreekt ik me niet uit.

Maar een tip, lees je teksten na vooraleerje iets op een website plaats. Of laat het nakijken door één van je leerkrachten :) .

En tot slot; 3 sterren = kapitein.

Vriendelijke groeten,
Tank Destroyer
Lid
Berichten: 576
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:35

Bericht door Tank Destroyer »

Captain da Costa schreef:En dat roken, ach, das life re-enactment ;). Ik doe het ook alleen maar op evenementen.

Filtersigaretten.... :|
Gebruikersavatar
Captain da Costa
Lid
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 nov 2005, 23:50
Locatie: Lisserbroek
Contacteer:

Bericht door Captain da Costa »

Nee, de echte Lucky Strikes zonder filter. :lol:
Gesloten