zijn dit alle gevolgen van market garden voor de ........

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Thomas
Lid
Berichten: 232
Lid geworden op: 02 nov 2003, 16:15

Bericht door Thomas »

Miesjel schreef:Zou iemand mij misschien één reden geven waarom we iets moeten geloven wat een ANNONIEME gast zegt terwijl hier een grote groep experts precies het tegenovergestelde zegt?
Zou je niet beter eerst “annoniem” (sic) beter leren schrijven? Ik heb dat stukje geschreven, maar in de vragensectie moet je blijkbaar niet aangemeld zijn om berichten te kunnen posten. Dus leek het alsof het een “Gast” was.

Ten tweede heeft géén “expert” zich gemoeid met deze kwestie. De hoogste was “administrator”, maar op zo’n uiterlijke kleinzieligheden afgaan om een oordeel te vormen over wetenschappelijke informatie is een totaal verkeerde toepassing van gezagskritiek.
Het is niet mijn werkstuk, maar ik vind alles nogal aannemelijk klinken wat de experts hier zeggen [smiley verwijderd]
Is dat zo? Ik regeerde niét op berichten door anderen geplaatst, louter op de gestelde hypothesen in het originele bericht, daar zaten nogal wat “kemels” tussen. Trouwens, dat bericht was ook "annoniem" (sic), daar had je echter geen problemen mee.
Ik kan me trouwens ook voorstellen dat diezelfde vele met mij als hieroven van dit stukje hierboven maar de helft begrijpen.. misschien kan iemand even uitleggen waar al die termen op slaan, misschien ook wel handig vor iemand die in begrijpbaar nederlands zijn werkstuk moet maken. [smiley verwijderd]
Geen commentaar nodig.
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

sry mijn fout, ik heb inmiddels ff nagezocht, je hebt gelijk..
En ik heb zojuist dezelfde foute (denken dat ik ingelogd was) gemaakt bij een aantal andere topics.

Sry voor de eerst doen dan denken reply. :oops:
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Plaats reactie