Is het waar dat Hitler na de oorlog nog leefde....

De persoonlijke verhalen uit de oorlog & Historische Figuren

Hitler Dood Of Levend

Peiling eindigde op 01 feb 2006, 20:43

Hitler is gevlucht.
5
11%
Hitler heeft zelfmoord gepleegd.
41
89%
Hitler is vermoord.
0
Geen stemmen
Hitler is gevangen genomen door de sovjets.
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 46

Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

Zelfdoding kan je inderdaad niet zomaar in het schuifje "laf"stoppen.
Het is heel complex en meestal hebben die mensen een tijdlang grote problemen gekend die hen dan op den duur het leven moe maken.
Dit even terzijde.
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Ik pas post van 22-02-2006 18:30 alsvolgt aan:

Katja Schuurman is toch voor BNN op zoek geweest naar nog in leven zijnde familie leden van Adolf Hitler ? En ook nog gevonden in Amerika dacht ik.

Maar ook ik ben van mening dat Adolf zichzelf van het leven heeft berooft.

Waarom Rusland nu een DNA test niet toestaat snap ik niet helemaal....waarom zou je 60 jaar na dato niet gewoon iets testen en als dan blijkt dat het DNA niet overeenkomt zeggen van "tja....vroeger deden we de dingen nou eenmaal anders" (maar dan op z'n russisch)
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
max
Lid
Berichten: 257
Lid geworden op: 17 jan 2005, 23:25
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door max »

Toen berlijn viel was Duitsland nog niet helemaal bezet door de geallieerden, de amerikanen verwachte zelfs nog hevige tegenstand in het zuiden. Dolf kon dus nog vluchten uit Berlijn.

Sommige bronnen spreken zelfs dat Hitler reeds langer dood was en vervangen door een dubbelganger.

Misschien was de aanslag van Von Staufenberg wel gelukt en was Hitler vervangen door een dubbelganger
http://www.blackraiser.com/nredoubt/identity.htm

Het kan natuurlijk ook zijn dat hij momenteel gewoon zit te kaarten met Elvis


Deze kwam ik ook nog tegen

Opgelet foto's die kunnen shockeren

http://www.blackraiser.com/redoubt/CORPSE1.jpg

Het waarschijnlijkste waarom de Russen niets vertelden over de overblijfselen was om te beletten dat er tastbare en aanbidbare zaken zouden zijn :shock:
Aprés moi, le déluge
http://www.dambusters.be
Gebruikersavatar
thrill me
Lid
Berichten: 329
Lid geworden op: 08 jan 2004, 21:00
Locatie: Zuidoost-Vlaanderen BELGIË
Contacteer:

Bericht door thrill me »

De bovenstaande foto's zijn vals en door de Russen getruckeerd, het betreffen foto's van iemand die op Hitler lijkt. Wie liep er in de tijd niet rond met hetzelfde snorretje als de Führer?

Hieronder enkele scans van een artikel betreffende de mogelijke restanten van de Führer. Het betreft een onderzoek door National Geographic, ook niet van de minsten!

Afbeelding

http://www.benecke.com/hitler_head.html

http://www.benecke.com/airhihe1.jpg
http://www.benecke.com/airhihe2.jpg
Thrill Me!!!
{Avatar : Melder, Funker, Störungssucher}
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

ik zet nogsteeds mijn twijfels of het schedel wel echt van hitler is, dat hij dood is twijfel ik niet aan
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Bericht door rutger »

Hitler heeft zelfmoord gepleegd samen met zijn vrouw Eva Braun. Hitler had een hekel aan de geallieerden en wilde absoluut niet in geallieerde handen vallen.

Als het goed is, dan is er een verklaring van een soldaat die heeft geholpen bij de verbranding van Hitler. Hitler had xich van kant gemaakt met gifpil en met een pistool. Hij wilde dat zijn lichaam en dat van zijn vrouw niet zouden worden gevonden.

En ook al had Hitler willen vluchten, waar had hij dan heengemoeten? Veel gebieden waren in handen van de geallieerden. hij kon geen kant meer op. Hitler stierf volgens mij liever dan dat hij als gevangen zou worden gemaakt (net als veel andere Duitse soldaten die zichzelf van kant hebben gemaakt.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
rik3445
Lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 02 mei 2006, 19:03

Bericht door rik3445 »

Ik heb zelf de film Der Untergang en daarin word verfilmd dat Hitler samen met zijn vrouw Eva Braun zelfmoord hebben gepleegd.
Rik
Pamflettenverzamelaar: Vliegende Hollanders en de Wervelwind.
gamer0004
Lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:55
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

ik denk wel dat hij dood is en dat hij toen zelfmoord heeft gepleegd. over de dood van beroemde mensen waarbij er geen openbaar lijk dat door alle paparazzis is gefotografeerd doen er heel vaak allerlei complottheorieën enz. de ronde. zelfde als het geloof: zoor on(voldoende)verklaarbare dingen een verklaring zoeken.
Foxley
Lid
Berichten: 140
Lid geworden op: 13 mar 2006, 18:56

Bericht door Foxley »

Hitler heeft zelfmoord gepleegd. Er zijn genoeg mensen die dit kunnen bevestigen. Stalin heeft deze mythe de wereld in geholpen, hij was bang voor een bedevaartsoord bij de Rijksdag, waar Hitler z'n ondergrondse bunker lag. Doordat Stalin dit zei heeft de CIA nog tot in de jaren 70 in Latijns Amkerika gezocht naar eventuele sporen van Hitler, men vond niets en stopte deze missie. Genoeg redenen waaruit je kan concluderen dat hij niet meer leefde na de oorlog.
Better to fight for something than live for nothing.
gamer0004
Lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:55
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

er zijn ook mensen die geloven dat de aarde van hol is vanbinnen met een soort zon ofzo, en daarvan denken sommigen weer dat hitler door zo'n gat naar de binnenkant is gevlucht in een ufo :P. daar zouden ook de ufo's vandaan komen, uit dat gat bij de noordpool. ik vint het zelf nogal vergezogd maar deze hoort zeker bij de poll: of de laatste mogelijkheid: hitler is met een ruimtescheepje naar de binnenkant van de aarde gevlucht waar de ufos vandaan komen via een gat ergens bij de noordpool ;)
micky
Lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 22 sep 2005, 17:09
Locatie: Heerlen

Bericht door micky »

Voel jij je wel lekker?! Hitler kon idd ontsnappen en ook ik denk dat hij zelfmoord heeft gepleegd in Berlijn. Was er ook niet 1 of andere basis op de Zuidpool? van de Nazi's en de geallierden een landing hadden gedaan met 4000 man?
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Neuschwabenland?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
gamer0004
Lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:55
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

voel jij je wel lekker?? wat bedoel je?? geloof je in die "theorie" of denk je dat ik daarin geloof?
micky
Lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 22 sep 2005, 17:09
Locatie: Heerlen

Bericht door micky »

Geen idee of jij daar in geloofd maar die "theorie"is niet erg geloofwaardig! of wel dan?
gamer0004
Lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:55
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

neej natuurlijk niet. ik zei het toch ook spottend! om aan te geven dat er wel meer rare dingen worden verzonnen...
Plaats reactie