Is het waar dat Hitler na de oorlog nog leefde....

De persoonlijke verhalen uit de oorlog & Historische Figuren

Hitler Dood Of Levend

Peiling eindigde op 01 feb 2006, 20:43

Hitler is gevlucht.
5
11%
Hitler heeft zelfmoord gepleegd.
41
89%
Hitler is vermoord.
0
Geen stemmen
Hitler is gevangen genomen door de sovjets.
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 46

Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Poeh mensen praten hier langs elkaar heen.. oke ff voor de goeie orde:

Gamer 004 had een *theorie* die hij met sarcasme zei (da's het lastige aan internet) dus Micky snappie?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
micky
Lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 22 sep 2005, 17:09
Locatie: Heerlen

Bericht door micky »

Ja ik snap het. Het is wat jij zegt je ka nniet horen of het sarcastisch is bedoeld. Maar dat kan je wel met emoties doen wat hij duidelijk niet deed.
gamer0004
Lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:55
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

euh kan je niet goed kijken ofzo? ik heb er wel emoticons in (of smileys, hoe je het wilt noemen)
micky
Lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 22 sep 2005, 17:09
Locatie: Heerlen

Bericht door micky »

ik bedoelde deze tekens :? :evil: o.a. en ik kan wel goed kijken :? want ik heb al lenzen en volgens mij kan ik nogsteeds goed lezen
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Nu weten we het wel weer denk ik?..

back on topic maar weer ;)?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
gamer0004
Lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:55
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

ik gebruik :p en ;) lijkt me dan duidelijk dat het als grap wordt bedoeld... maar goed das mijn mening, laten we weer ot gaan
Timothy
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 15 jul 2006, 20:49
Locatie: Nederland

Hitler gevlucht.

Bericht door Timothy »

Hai,

Ik ben erg geintereseert in nazi ufos en geheime basis en dergelijke.
En ik heb inderdaad dingen gehoort en gelezen over hitler.
En soms komt inderdaad naar voren dat hij is ontsnapt.
Ik denkt het eerlijk gezegd niet... Meschien is ie wel ontsnapt maar..
In iedergeval Helemaal niet naar de noordpool!!! :roll:

Ik heb ook gehoord dat de gealleerde een invasie hebben gedaan op de noordpool...?!!! :shock:
Een beetje dom als ze dat hebben gedaan...
''De mens wordt niet groot door eerzucht,
Maar door wat hij ontdekt.''
Gebruikersavatar
lexiebabe
Lid
Berichten: 287
Lid geworden op: 08 okt 2003, 13:59
Locatie: Alkmaar

Bericht door lexiebabe »

Feiten? Niemand wil feiten? Ook niet alle bewijzen van de dood van Hitler? Bijvoorbeeld de verklaringen van Kempka, Günsche, Linge enzovoort? Of de botten of het stuk schedel in Moskou?

En Timothy, op de Noordpool zat niemand. Wel op Spitsbergen, daar zat een Duits weerstation. Deze mannen werden pas in augustus 1945 opgehaald door de Engelsen.

En ik geef onmiddelijk toe, Duitse vliegende schotels, geheime basissen en een gevluchte Hitler klinken natuurlijk veel spannender.

Laatse opmerking: in de Rijkskanselarij vonden de Russen al snel een dode met een kogel tussen zijn ogen. Het lijk leek erg veel op Hitler. Iemand enig idee hoeveel dubbelgangers er zijn geweest? Is daar eigenlijk wel iets over bekend?
Foto's van Alkmaar 1939-1946, altijd welkom!
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4878
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 100 keer

Raadsels rondom Hitler's lijk

Bericht door asjemenou »

Leuke discussie maar het is toch wel omontstotelijk bewezen dat Hitler zelfmoord heeft gepleegd in 1945. Hij is dus niet ontsnapt met een vliegende schotel.
Direct na de val van Berlijn zijn de Russen op zoek gegaan naar Hitler. Dit werd uitgevoerd door een speciale SMERSH (KGB) eenheid op last van Stalin zelf. Men vond eerst een lichaam dat wel sterk op Hitler leek (zie eerder geplaatste foto's op dit topic) maar al snel bleek dat dit het lichaam van een lid van Hitler's lijfwacht o.i.d. was.
Later heeft men wel de lijken van Hitler, Braun en de familie Goebbels gevonden. Na het verrichten van sectie, waarbij Hitler's tandarts ook was betrokken, kon de ware identiteit van de lichamen worden vastgesteld. Voor verder onderzoek werden de onderkaak en delen van de schedel van Hitler naar Moskou gestuurd.
Ook zijn de naaste medewerkers van Hitler, z'n lijfwacht, kamerdienaar en chef piloot langdurig verhoord (gefolterd!) door de SMERSH (KGB) om de gebeurtenissen van 30 april 1945 te kunnen reconstrueren. Slechts één man weigerde te geloven dat Hitler niet meer leefde, en dat was Stalin!
In februari 1946 werden de stoffelijke resten van Hitler, Braun en de familie Goebbels door de Russen begraven op het terrein van het Russische garnizoen in Maagdenburg. Zo stonden de graven constant onder het wakende oog van de KGB (operatie Mythe).
In 1970 werd het terrein overgedragen aan de autoriteiten van de toenmalige DDR. Voor dat dit gebeurde stelde het toenmalige hoofd van de Russische geheime dienst, Joeri Andropov de toenmalige Sovjetleider Leonid Breznjev op de hoogte van de stoffelijke resten die zich op het terrein bevonden. In diens opdracht zijn toen de stoffelijke resten van Hitler, Braun en de familie Goebbels verbrand en vervolgens in de wind uitgestrooid. Het enige dat dus nog rest van Hitler's lichaam is z'n onderkaak en delen van z'n schedel.
Naast deze stoffelijke resten van Hitler bezit het Russische staatsarchief ook persoonlijke bezittingen van de Führer. Waaronder Hitler's overjas, schoenen, wandelstok en een doos met kleurpotloden uit Hitler's jeugd. Dit alles werd op last van Stalin in 1945 naar Moskou gebracht.

Bron; Berlijn tegen elke prijs/Raadsels rondom Hitler's lijk.
Plaats reactie