polls

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

polls

Bericht door okke »

Het valt me op dat er opeens enorm veel aandacht op het forum is om zaken te ordenen in beste, mooiste en leukste.

'Het beste handwapen', 'het beste geweer', 'de leukste avatar', 'de beste Duitse tank', en ga zo maar voort.

Komt dit door de overwinningsdrang van de Olympische Winterspelen? Of wil je eigenlijk gewoon zeggen: "Dit vindt ik de mooiste legeronderbroek", en hoop je met een poll dat je niet alleen staat, of dat je opvatting zelfs bevestigd wordt?

De gesprekken die op een poll volgen hebben een erg hoog welles nietes gehalte, vandaar dat benieuwd ben naar de motivatie om vragen in een poll te stellen in plaats van een gespreksonderwerp te openen.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Loek D.
Lid
Berichten: 2353
Lid geworden op: 11 feb 2006, 07:38
Locatie: Schimmert (Z.Limburg)

Bericht door Loek D. »

Ik denk dat veel mensen het gewoon leuk vinden als er zo`n staafgrafiek ontstaat uit verschillende meningen.
Ik heb zelf ook een POLL-vraag gezet in Eenheden & uitrustingen, maar daar was ik wel als eerste mee. Binnen 4 dagen na het plaatsen van mijn POLL-vraag "Beste handwapen Wo2", zijn er nog 4 POLL-vragen in dezelfde rubriek gekomen over Wapens, zoals Kg98k vs. Garand en Thompson vs. Mp40. Ook is er een nieuwe gekomen met enkel Duitse wapens.
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=12272
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

ben geïnterreseerd in meningen van andere mensen over een onderwerp wat ik interessant vind das alles :)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Mag ik naar voren brenegn dat alles wat jij het beste VINDT een waarde oordeel is en dus geen feit is?
Mag ik voorts naar voren brengen dat ik het geven van een waardeaan iets, of beter gezegd het oordelen over iets erg negatieve gevolgen vind hebben?

</zegje doen>
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Plaats reactie