M1 Helm "35Gr"

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

ik ben het met dean- eens (ook al:P) stravers is de eerste die durft te zeggen wat de rest denkt! mijn gedachten komen in dit onderwerp dan overeen. ''en daarmee ''motiveer'' je ook niemand'' motivatie heeft zowiso weinig geholpen... je wist het toch allemaal al
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Dirty harrY
Lid
Berichten: 316
Lid geworden op: 29 mei 2005, 13:44
Locatie: Noord Holland

Bericht door Dirty harrY »

Zo jongens het zegje is nu wel gedaan....

Peace and be wild
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Bericht door Daan S. »

Even ter verduidelijking, mijn reactie was niet bedoeld om iemand af te kraken of wat dan ook, puur om C.Works is attent te maken op dit feit, het is aan hem of hij er wat aan doet ja of nee, maar tot nu toe merk ik er nog weinig van. Het feit dat je dit topic wel of niet gestart hebt heeft er helemaal niks mee te maken, mijn reactie was even algemeen gezien over jou (post)gedrag over het hele forum, anyway ik vind het nu al stom dat ik er uberhaupt moeite voor heb gedaan om die post te typen, ik reageer er niet meer op.
micky
Lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 22 sep 2005, 17:09
Locatie: Heerlen

Bericht door micky »

ja waarom doe je het dan alweer?! :roll: :?
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

micky,

zo te zien ben jij niet degene die zich er regelmatig aan stoort, dit geeft niet, maar laat anderen dan in hun waarde het mede te delen..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Loek D.
Lid
Berichten: 2353
Lid geworden op: 11 feb 2006, 07:38
Locatie: Schimmert (Z.Limburg)

Bericht door Loek D. »

Natuurlijk begrijp ik wat je bedoelt...
Ik zal er aan werken, en op 30 juni komt de GI guide!
Ik ga in ieder geval minder posten.
Stravers, ik heb even de tijd nodig gehad om over je reactie na te denken. Ik zal geen topics meer maken over Marktplaats advertenties maar het (proberen) op te zoeken op internet.
Plaats reactie