Je mooiste koop in je verzameling?

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Het mooiste, hmm, op dit moment het papierwerk van een persoon van de USAAF, hopelijk binnenkort een M1 fixedbail, maar dat is even afwachten, ik heb nog niet veel, dusja, maar wat is niet is kan nog komen :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Jonhy Frost
Lid
Berichten: 1094
Lid geworden op: 12 feb 2006, 17:49
Locatie: Schimmert (Z-Limburg)

Bericht door Jonhy Frost »

Mijn mooiste...effe denken...
Dat weet ik eigenlijk niet.
maar ik weet wel dat deze week een M1 Fixedbale frontseam(naoorlogs binnenwerk) en een Nederlandse helm MET plaat met de post aan moeten komen...maar die hebben wel wat gekost, dus nog effe afwachten wat het is.......
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

779 schreef:Het gaat hier om je mooiste item in je verzameling. Dusjouw verzameling bestaat uit 1 item? Noemen ze dat tegenwoordig ook al een verzameling dan :S

779
Het gaat om de mooiste koop. Met andere woorden: de beste koop.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

IK vind mooiste koop meer de betekenis hebben zoals ik hem verklaarde. Als ik denk aande beste koop dan denk ik aan de goedkoopste koop... Maarja..

779
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Mijn Britse Tankoveral.

Het was wel een ruil, maar dat zal wel niets uitmaken. Had hem geruild tegen een BD van de Garde Prinses Irene. :)
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Plaats reactie