[Stormfront] Ontkenning

Boeken, tijdschriften en websites met betrekking tot WOII
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pauli
Lid
Berichten: 171
Lid geworden op: 15 mei 2005, 17:20

[Stormfront] Ontkenning

Bericht door Pauli »

Naar aanleiding van een discussie op een ander forum wees iemand mij op de volgende link:

Code: Selecteer alles

http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=173980
Ik schrik hier van. Eerst moest ik er om lachen maar nu staat het huilen me nader bij.

Vinden jullie dit geloofwaardig? Kan dit wel op het internet? Is dit niet te grof tegenover de mensen die het hebben overleefd? Kunnen wij deze dingen niet weerleggen?

* Edit dvaupell - URL verwijderd, wij willen hits vanuit zoekmachines richting deze club zoveel mogelijk vookomen*
"Even a fool is thought wise when he keeps his mouth shut"
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

De vijftig punten van "King Arthur" zijn inmiddels al zo grondig door verschillende kenners onderuit gehaald dat ik er eigenlijk enkel nog om moet lachen. Het is inderdaad grof maar zo doorzichtig en dom dat de lijst eigenlijk een bewijs van onvermogen is van de ontkenners.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Pauli
Lid
Berichten: 171
Lid geworden op: 15 mei 2005, 17:20

Bericht door Pauli »

Heb je voorbeelden hiervaan gepubliceerd op het internet? Punt 50 bijvoorbeeld. Hoe komen ze er op. Doorzichtig en dom zijn de goeie woorden hiervoor. Trieste bedoeling dit.
"Even a fool is thought wise when he keeps his mouth shut"
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ik ben de discussies in het verleden vaak tegengekomen maar ik volg het allemaal niet zo serieus meer. Vooral omdat de ontkenners toch niet voor enige rede vatbaar zijn. Ik denk dat ons forumlid "motorway" je wel verder kan helpen. Stuur hem even een pb :)
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Lucid
Lid
Berichten: 303
Lid geworden op: 27 apr 2003, 22:35
Locatie: Utrecht

Bericht door Lucid »

Hoe verklaren die ontkenners eigenlijk dat heel veel Joden, homo's en zigeuners zijn verdwenen?
The face of tyranny is always mild at first.
— Racine
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Oke harro dat je motorway niet aardig vond hebben we nu wel weer door maar om nu gelijk te zeggen dat hij een neonazi of holocaustontkenner is?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Lucid
Lid
Berichten: 303
Lid geworden op: 27 apr 2003, 22:35
Locatie: Utrecht

Bericht door Lucid »

Ik denk dat Harro het niet zo bedoelt:
Motorway schreef:Ik houd me overigens niet zo direct met de Holocaust bezig, maar wel met Holocaust ontkenning en zo heb ik in de loop der jaren wel wat opgestoken. Ik blijf een amateur op dit gebied overigens, en als ik mensen op Storfront pissig kan krijgen ben ik daar al blij mee... :D
The face of tyranny is always mild at first.
— Racine
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Lucid schreef:Ik denk dat Harro het niet zo bedoelt:
Motorway schreef:Ik houd me overigens niet zo direct met de Holocaust bezig, maar wel met Holocaust ontkenning en zo heb ik in de loop der jaren wel wat opgestoken. Ik blijf een amateur op dit gebied overigens, en als ik mensen op Storfront pissig kan krijgen ben ik daar al blij mee... :D


oooo sorry harro
Thanks voor de verduidelijking Lucid :)

en tsja wat zou je hier eens over kunnen zeggen...

hoe ziek ben je als je die regels opsteld?.. bah.. Psych rijp :)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Bericht door dennisb »

22. Van “vergassingen” zijn geen rechtstreekse getuigen; wat er is, is “van horen zeggen”


vind je het gek, die zijn toch vergast.. :? :P
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Mike.H schreef:Oke harro dat je motorway niet aardig vond hebben we nu wel weer door maar om nu gelijk te zeggen dat hij een neonazi of holocaustontkenner is?
Nog los van niet goed lezen (ik maak motorway idd. niet uit voor neonazi), waarop baseer je op dat ik hem niet aardig vind? Ik ken hem al jaren en heb zeer goed contact met hem. Om onze toekomstige koningin te citeren: "een beetje dom", Mike :roll:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Mr Mojo Risin
Lid
Berichten: 1524
Lid geworden op: 15 jun 2006, 15:45
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 8 keer

Bericht door Mr Mojo Risin »

Van de Wannsee Conferentie is toch 1 verslag overgebleven, niet?
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Gebruikersavatar
Motorway
Lid
Berichten: 213
Lid geworden op: 28 feb 2006, 16:22
Locatie: Lichtstad van het Noorden

Bericht door Motorway »

'T is wel goed hoor...

Dit vind ik veel erger:

Code: Selecteer alles

http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=306900&page=2
Mordechai (leuke, typisch joodse naam, wist je dat?) meent op het forum van pim-fortuyn.nl (Nieuws, buitenlandse politiek) in zijn eerste bijdrage met gekende zionistische hate-speech mijn feiten te “weerleggen”. Hier volgt de kern van zijn overtuigende betoog:


Quote:
Mij zijn 'de vijftig punten van King Arthur' wel bekend, in revisionistische kringen doen die al jaren de ronde. De punten zijn ook allemaal al weerlegd op diverse fora, nieuwgroepen en websites en ik wil ze met plezier gaan herkauwen hier maar ik denk dat dat weinig zin zal hebben, omdat je toch we enigszins in de 'materie' moet zitten en dat is King Arthur met zijn drogredenen, insinuaties en leugens gewoon niet.

Wel, doe eens een poging, broeder Mordechai. Jouw betoog tot nu toe is niets dan een lege huls, leugenachtige beledigingen zonder de geringste waarde. Het zegt meer over jou dan over mij of ‘de holocaust’. Als je niets anders dan dit kunt opmerken, ben je exact het type waarvoor ik je nu houd. Wel, toon eens 1 keer aan, één keer maar, aan waar ik drogredenen, insinuaties of leugens publiceer. Ondanks mijn intelligentie ben ik daartoe – in tegenstelling tot andere lieden – niet alleen niet in staat, maar wens ik mij daartoe nadrukkelijk ook niet te verlagen. Eenzijdigheid en liegen zit namelijk niet in mijn genen…..
Oftwel als je het aandurft de intellectuele hersenspinsels van de revisionisten durft aan te pakken ben je dus een Jood en een Zionist.

Ik voel er overigens weinig voor de qua hersencapaciteit minder bedeelden steeds maar weer op hun fouten te wijzen omdat ik uiteindelijk toch op gescheld wordt getracteerd. Als mensen concrete vragen hebben wil ik ze wel op weg helpen of doorverwijzen naar mensen die er echt verstand van hebben.

Ach,een voorbeeldje:
2. Er zijn geen concrete forensische bewijzen voor “systematische moord op miljoenen joden” (of anderen)
Zowel van Majdanek als van Auschwitz zijn er forensische rapporten gemaakt. D inhoud hiervan doet bij een normaal mens de maaginhoud omkeren. Die rapporten circuleren ook in revisionistische kringen maar worden afgedaan als Zionistische propaganda. Tja.

En vooruit nog een...
5. Er kan niet één document worden overlegd dat erop wijst dat de nazi’s systematische massamoord op joden planden, voorbereidden, of uitvoerden
Mijn God, hoe dom kun je zijn.

Jäger rapport? Höfle telegram? D rapporten van de Einsaztgruppen? Er zijn er nog veel meer maar ja, revisionisten richten zich vooral op Auschwitz en dat is maar een deel van het verhaal.

En als toppunt:
17. Zyklon-B is als “gaskamergif” absurd en totaal ongeschikt
Ok, ik zorg voor de kelder en Zyklon B en Koning Arthur mag in de kelder staan. Wie wil als eerste strooien?

*Edit dvaupell: URL verwijderd. Wij willen hits uit zoekmachines zoveel mogelijk voorkomen
"Auch wenn alle mitmachen - ich nicht!"
De vader van Joachim Fest naar zijn zoon.
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Laten we het hierbij houden; Harro, Mike en Motorway. Dit misverstand is uiteraard niet waar Pauli dit topic voor geopend heeft ;)
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Zo een nieuwe poging om gewoon op het topic te reageren en niet op elkaar. Daar heb je van die speciale " prive berichten optie" voor. Vriendelijk verzoek om je een beetje volwassen te gedragen op dit forum als je volgens je leeftijd daar bijhoort of waneer je denkt daar bij te horen. Dan zijn er geen andere maatregelen nodig.

De berichten naar elkaar van na het verzoek van Miesjel zijn door mij verwijderd.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Pauli
Lid
Berichten: 171
Lid geworden op: 15 mei 2005, 17:20

Bericht door Pauli »

Merci Motorway. Heb er zelf ook al aardig wat kunnen weerleggen. Niet dat dat moeilijk is :\
"Even a fool is thought wise when he keeps his mouth shut"
Plaats reactie