[Stormfront] Ontkenning

Boeken, tijdschriften en websites met betrekking tot WOII
Gebruikersavatar
Lucid
Lid
Berichten: 303
Lid geworden op: 27 apr 2003, 22:35
Locatie: Utrecht

Bericht door Lucid »

@Motorway

Ontkennen holocaustontkenners ook dat er mensen verdwenen zijn?
The face of tyranny is always mild at first.
— Racine
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Lucid schreef:@Motorway

Ontkennen holocaustontkenners ook dat er mensen verdwenen zijn?
Het ontkennen van de holocaust is mijns inzien het ontkennen van de volledige jodenvervolging. Hoe je dit voor elkaar wil krijgen zonder te ontkennen dat er joden en andere mensen verdwenen zijn is mij een raadsel.

Hoe je dit alles overigens ooit zou kunnen durven beweren (ik doel op de 50 punten van King Arthur) is mij ook een raadsel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Motorway
Lid
Berichten: 213
Lid geworden op: 28 feb 2006, 16:22
Locatie: Lichtstad van het Noorden

Bericht door Motorway »

Lucid schreef:@Motorway

Ontkennen holocaustontkenners ook dat er mensen verdwenen zijn?
Ja.
"Auch wenn alle mitmachen - ich nicht!"
De vader van Joachim Fest naar zijn zoon.
Gebruikersavatar
Lucid
Lid
Berichten: 303
Lid geworden op: 27 apr 2003, 22:35
Locatie: Utrecht

Bericht door Lucid »

Motorway schreef:Ja.
En zijn bevolkingsregisters e.d. documenten dan geen bewijs voor ze? Korte discussie als hun ontkenning daar al begint. :|
The face of tyranny is always mild at first.
— Racine
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

LET OP: vrijwel elk van de hier volgende feiten op zichzelf volstaat al om de joodse versie van "de holocaust" als een onmogelijkheid te bestempelen !
Dus dan zou meteen "feit" één toch zeker onomstotelijk bewijs moeten zijn? Maar wat lezen we bij "feit" 1...
1. "De holocaust” bestaat niet. Wel onder andere een Joodse Holocaust Versie (JHV).
Dus de uitspraak van King Arthur, dat de holocaust niet bestaat maar wel onder andere een Joodse versie, volstaat om de holocaust als een onmogelijkheid te bestempelen? Zo lust ik er nog wel vijftig :mrgreen:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Harro schreef:
LET OP: vrijwel elk van de hier volgende feiten op zichzelf volstaat al om de joodse versie van "de holocaust" als een onmogelijkheid te bestempelen !
Dus dan zou meteen "feit" één toch zeker onomstotelijk bewijs moeten zijn? Maar wat lezen we bij "feit" 1...
1. "De holocaust” bestaat niet. Wel onder andere een Joodse Holocaust Versie (JHV).
Dus de uitspraak van King Arthur, dat de holocaust niet bestaat maar wel onder andere een Joodse versie, volstaat om de holocaust als een onmogelijkheid te bestempelen? Zo lust ik er nog wel vijftig :mrgreen:
Dus als ik zijn feit goed begrijp is 'de holocaust' nooit gebeurd maar dat de 'joodse versie van die holocaust' wel gebeurd is. Het is immers een feit dat ie erkent dat de Joodse Holocaust Versie (JHV) wel bestaat.

Er is toch geen verschil tussen de holocaust (zoals het mij via de geschiedenis geleerd is) en een (eventuele) joodse versie (JHV) ?????????????

Als dat wel het geval is....wat zijn dan de (grootste) verschillen ??
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Wat hij zegt is dat de holocaust niet bestaat maar wel de holocaust zoals de Joden zeggen dat het gebeurt is. En dat zou dus bewijzen dat er geen holocaust was. Het is feitelijk een wat kromme manier om te zeggen dat de holocaust door de Joden verzonnen is. Verkapt antisemitisme dus.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Duidelijk.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

18. De aan toeristen getoonde “gaskamer” in Auschwitz was een lijkenopslagruimte in het voormalige crematoriumgebouw en werd 3 jaar na de oorlog door de Polen omgebouwd tot “gaskamer”
Is er daarvoor dan ook maar 1 document als bewijs? :W
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
Motorway
Lid
Berichten: 213
Lid geworden op: 28 feb 2006, 16:22
Locatie: Lichtstad van het Noorden

Bericht door Motorway »

Wiki:
Today, the Auschwitz I museum site combines elements from several periods into a single complex: for example the gas chamber at Auschwitz I (which did not exist by the war's end) was restored and the fence was moved (because of building being done after the war but before the establishment of the museum). However, in most cases the departure from the historical truth is minor, and is clearly labelled.
Revisionistische logica: Omdat 1 ding na de oorlog is gerenoveerd/gerestaureerd klopt dus alles niet.
"Auch wenn alle mitmachen - ich nicht!"
De vader van Joachim Fest naar zijn zoon.
Gebruikersavatar
Pauli
Lid
Berichten: 171
Lid geworden op: 15 mei 2005, 17:20

Bericht door Pauli »

Harro schreef:Wat hij zegt is dat de holocaust niet bestaat maar wel de holocaust zoals de Joden zeggen dat het gebeurt is. En dat zou dus bewijzen dat er geen holocaust was. Het is feitelijk een wat kromme manier om te zeggen dat de holocaust door de Joden verzonnen is. Verkapt antisemitisme dus.
Anti-semitisme is Joden en Arabieren haat, door de ontkenning van de Holocaust haat je de joden dus?
"Even a fool is thought wise when he keeps his mouth shut"
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Pauli schreef:Anti-semitisme is Joden en Arabieren haat, door de ontkenning van de Holocaust haat je de joden dus?
Nee, maar als anti-semiet is het natuurlijk wel makkelijk om ook de Holocaust te ontkennen en dit voor anti-semitische doeleinden te gebruiken.
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

In de praktijk gaan holocaust ontkenning en antisemitisme altijd samen. Nooit kom je iemand tegen die zegt: "kijk die Joden zijn heel aardige, sympathieke mensen maar dat van die Shoa dat is natuurlijk verzonnen". De ontkenners richten hun pijlen altijd op de Joden die in hun ogen de wereldpolitiek, de wereldeconomie en de wereldmedia in handen hebben en controleren en die macht en de verzonnen Holocaust misbruik om Israël in stand te houden en alle kritiek te smoren. We hebben de voorbeelden ook op dit forum voorbij zien komen in de vorm van leden die gelukkig gebanned zijn. Leden die de Holocaust een Joodse leugen noemen maar ondertussen Heydrich als een icoon vereren.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

Ik kan me zo ergeren aan al die dommigeheid, het ergste is , wat je ook zegt je zult je gelijk nooit kunnen halen bij die lui.....
Dat is toch een verloren strijd, leg mij alsjeblieft toch eens uit hoe je tegen pure dommigheid en koppigheid kunt opboksen, ik heb nu al meerdere van deze discussies voorbij zien komen op deze site, en op stormfront zelf is het niks anders als dat soort topics. Ik wordt er gewoon radeloos van. Hier en op de meeste andere plaatsen staan mensen tenminste open voor discussie en ik persoonlijk en vele met mij vermoed ik, ben best bereid om mijn mening over zaken te veranderen naar aanleiding van een goed betoog van een ander over een bepaalde zaak. Mara op stormfront kun je zeggen wat je wil, maar ze staan er gewoon niet open voor andere visies. Gewoon een duidelijk geval van beweren dat de aarde plat is ondanks alle bewijs dat hij rond is.....
Zo dat is mijn frustratie voor het moment, die perfect zou passen in het ''spuw je gal'' topic op stormfront....

rémy
----
Gebruikersavatar
Motorway
Lid
Berichten: 213
Lid geworden op: 28 feb 2006, 16:22
Locatie: Lichtstad van het Noorden

Bericht door Motorway »

Mara op stormfront kun je zeggen wat je wil, maar ze staan er gewoon niet open voor andere visies. Gewoon een duidelijk geval van beweren dat de aarde plat is ondanks alle bewijs dat hij rond is.....
Zo dat is mijn frustratie voor het moment, die perfect zou passen in het ''spuw je gal'' topic op stormfront....
Op Stormfront kun je NIET zeggen wat je wilt. Door het stellen van kritische vragen wordt je uitgemaakt voor 'tegenstander die hier niet thuis hoort', je krijgt te horen 'het is off topic', of nog erger. Alleen op Rodoh kun je zeggen wat je wilt.
"Auch wenn alle mitmachen - ich nicht!"
De vader van Joachim Fest naar zijn zoon.
Plaats reactie