[Hoe word je Moderator?]

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

[Hoe word je Moderator?]

Bericht door Stefan »

Hey


Ik heb nu eigenlijk best een belangrijke vraag.

Om Moderator of Administrator te worden van dit forum,moet je dan uit een speciaale plek komen.Ik bedoel,is dit forum gewoon van een aantal vrienden,of gewoon van wildvreemden,die allen intresse hebben voor de 2e wereld oorlog?

Ik zelf ben eigenaar van mijn eigen forum,en Administrator van de Call of Duty 2 clan van me,Wishmasterclan.nl

Dus als jullie ooit nog een actieve Moderator nodig hebben,voor jullie forum netjes strak te houden,contact me :)

Ik zou zeggen,probeer het een keer,als jullie het geen goed idee vinden,kunnen jullie de rechten altijd weer afnemen :)
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Re: [Hoe word je Moderator?]

Bericht door SiNiStEr »

Stefan schreef:Ik bedoel,is dit forum gewoon van een aantal vrienden,of gewoon van wildvreemden,die allen intresse hebben voor de 2e wereld oorlog?
Neeh joh, dit is gewoon een forumpje van een vriendengroepje van iets meer dan 2700 vrienden... :roll: :P

Sorry, moest dit gewoon even kwijt... ;)

(P.S. Stefan, als je hier echt serieus interesse in hebt, neem dan gewoon contact op met de Admin van dit forum, Proos.)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: [Hoe word je Moderator?]

Bericht door Proos »

SiNiStEr schreef:met de Admin van dit forum,
Ho-ho :h, er zijn drie admins, hoor!

Maar op de vraag van Stefan: normaal gesproken vragen we iemand van het forum waarvan wij denken dat het een goede mod zou zijn. Na wat heen-en-weer mailen wordt zoiemand dan uiteindelijk mod; of iets anders. In sommige gevallen plaatsen we een oproepje, een soort "vacature", waarop je dan kunt reageren. Maar ook als die er niet staat kan men natuurlijk altijd een pb'tje sturen om jezelf onder de aandacht te brengen.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Re: [Hoe word je Moderator?]

Bericht door Skylighter »

Stefan schreef: Dus als jullie ooit nog een actieve Moderator nodig hebben,voor jullie forum netjes strak te houden,contact me :)
De brutaliteit! En dat van een relatief nieuw forum lid! :lol:
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: [Hoe word je Moderator?]

Bericht door Stefan »

Skylighter schreef:
Stefan schreef: Dus als jullie ooit nog een actieve Moderator nodig hebben,voor jullie forum netjes strak te houden,contact me :)
De brutaliteit! En dat van een relatief nieuw forum lid! :lol:
Wat is daar nu brutaal aan? -

Ik ben niet nieuw hier,ik heb hier vaak gekeken,zonder te reageren. :) Vooral operatie Blackcock vind ik boeiend,omdat deze in mijn woonplaats heeft plaast gevonden.


Maar zoals ik het stukje van Proos kan opmerken,moet je dus even wachten op een soort van "vacature".

Oke,ik zal netjes afwachten.

Als er eventuele kosten aanhangen,ben ik wel bereid te betalen dan.

Maar zoals ik al zei:

"Ik zou zeggen,probeer het een keer,als jullie het geen goed idee vinden,kunnen jullie de rechten altijd weer afnemen."
Gebruikersavatar
Goof
Lid
Berichten: 236
Lid geworden op: 23 nov 2006, 18:43
Locatie: 's-Gravenzande

Bericht door Goof »

Beste forumleden, geef me 4 jaren! En dan, als jullie me niet meer willen, dan zal ik gaan! Ik doe het niet voor roem, en niet voor geld...... ik doe het voor jullie bestwil! :wink:
Wie uit de geschiedenis niets leert moet dulden dat deze zich steeds herhaalt.
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Re: [Hoe word je Moderator?]

Bericht door SiNiStEr »

Proos schreef:
SiNiStEr schreef:met de Admin van dit forum,
Ho-ho :h, er zijn drie admins, hoor!
Uiteraard heb je gelijk. Zat gisteren al te twijfelen of ik het nu wel of niet goed onthouden had dat er meer zijn dan alleen jij. Kon er niet opkomen dus heb jou maar genoemd omdat ik van jou zeker wist dat je Admin was. De anderen weet ik nu ook weer maar was ik even vergeten. Mijn nederige excusses. ;)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Ik denk dat de vraag van TS voldoende beantwoord is. Deze gaat op slot.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gesloten