Foto's van de meet 10-02-2007

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Peke
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 jan 2007, 11:57
Locatie: Dilsen/Belgie

Bericht door Peke »

pionier schreef:Is er al, bij het 'stel je even voor' oid topic
oops sorry overzien dan. :oops:
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Peter schreef:Ziet er gezellig uit! Ik ben er niet bijgeweest door andere afspraken.... Ik was van plan onaangekondigd op te komen draven... Maybe next time.... SiNiStEr zal ik in elk geval weer op een beurs tegenkomen dit jaar! :)
En voordat ik vergeet hierop te reageren. Een verassing was het in ieder geval zeker geweest als je alsnog langs zou komen. Jammer dat dit niet meer gelukt is maar zoals gezegd, volgende keer beter! :)
En ga je zeker weer een keer spreken binnenkort op een of andere beurs. :yes:
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door jeroen wo2 »

Ik vind het er ook erg leuk uit zien allemaal :)
Als er nog is zo'n meet komt zal ik ook is kijken of ik kan komen :)
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Proos schreef:Bigshot, heb je gezien dat we jouw avatar ook nog op de gevoelige plaat hebben gezet?
Ja, dat zag ik! Leuk! Wel typisch dat zijn hoofd het 'middelpunt' is...
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Bericht door Erik S. »

Volgende keer ga ik ook mee!

Ziet er beter uit dan de meest een beeld hebben van overloon volgens mij.

Mvg Erik
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Robert-Jan
Lid
Lid
Berichten: 382
Lid geworden op: 19 okt 2005, 19:32
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door Robert-Jan »

Ik wil vragen of er volmondig is gezegd dat die Panther tank fout is en dat hakenkruis enzo.

Zijn er opmerkingen geweest?
-What if the hunter becomes the hunted?-
check out my collection: http://www.our-ww2-collection.tk
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Ja dat is gezegt.

Maar er zit meer achter de Panther tank, aldus de medewerkers.
Een medewerker vertelde me namelijk dat de Panther zo zou worden opgeknapt dat deze weer kon rijden. Ze zijn daarom begonnen deze tank uit elkaar te halen. Toen ze hem helemaal uit elkaar hadden gehaald, besliste de directie dat het te duur zou worden om hem te laten rijden, dus besloten ze dit niet te doen. De medewerkers die dit ding uit elkaar hadden gehaald, hebben toen gezegt dat ze er geen vinger meer naar uit zouden steken. De directie heeft dus een oplossing gezocht. Deze heeft onderdelen van deze tank verkocht. Zo ging onder andere de motor naar een man uit Engeland, die deze wilde gebruiken voor zijn Jagdpanther. Deze Jagdpanther reed nu ook. De motor had namelijk niet veel geleden.

De directie heeft dus, zoals ik al zei, een oplossing gezocht. Het uiteindelijke "prachtige" resultaat is nu te bezichtigen.... :/
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Daarbij is er nu ook een nieuwe directeur, welke gelukkig op een andere manier naar de spullen kijkt :) iemand die niet meteen euro tekens is zijn ogen ziet!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
jbx
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 sep 2005, 21:08
Locatie: helden

Bericht door jbx »

ja hier ook weer eentje die wat sneller doorliep, die limbo met dat petje op :p
was gezellig vooral het marshall gedeelte, prachtig gedaan, als dat gaat opdoeken, geef ik het museum nog 5 jaar en dan is het ook dicht.


ehhh panter tank leeg ? ze zijn allemaal leeg (althans die van het museum zelf). (alles verkocht ) (geldnood) ????

het gerucht gaat dat toenmalige vrijwilligers van het museum nogal creatief waren, met omruilen van orginele tegen oud gemaakte kopieen, om hun eigen verzameling thuis een beetje uit te breiden.
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Mooie foto's Proos.

Alleen maar mannen, ik heb duidelijk wat gemist. :D Jammer dat ik niet kon.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Plaats reactie