Samenkomst neonazi's in Lommel

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
marf
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 12 jul 2006, 19:52
Locatie: Retie
Contacteer:

Samenkomst neonazi's in Lommel

Bericht door marf »

Samenkomst neonazi's in Lommel
Op het Duitse militaire kerkhof in Lommel heeft een honderdtal neonazi's de gesneuvelde SS'ers herdacht. De herdenking was georganiseerd door het extreem-rechtse Blood and Honour. Er waren neonazi's uit heel Europa, vooral uit Nederland en Duitsland. De politie hield de samenkomst in de gaten, maar moest niet ingrijpen. Blood and Honour organiseerde zaterdagavond ook nog een fuif in Mechelen.


Gisteravond gebeurt. :shock:
Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Kleine update van het verhaal op NU.nl
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
marf
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 12 jul 2006, 19:52
Locatie: Retie
Contacteer:

Bericht door marf »

Bedankt Charyl
Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Na het feest kwam het tot een vechtpartij met allochtonen. De twee meisjes raakten lichtgewond en werden voor controle naar het ziekenhuis gebracht.
Dus ze vochten met allochtone meisjes? Wat een stel zielige figuren. Zo ongelofelijk zwak.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Nee de meisjes hoorde bij de neonazi groep! dat staat in de intro van het stukje.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

sobel schreef:Nee de meisjes hoorde bij de neonazi groep! dat staat in de intro van het stukje.
Oeps, dat stukje had ik overgeslagen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

Toch nog even een big-up voor PPL die deze over het hoofd zag
en het nog een keer poste :cheer: :cheer: :cheer:
Rednas
Lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 17 jul 2006, 16:39

Bericht door Rednas »

Dodo schreef:
Na het feest kwam het tot een vechtpartij met allochtonen. De twee meisjes raakten lichtgewond en werden voor controle naar het ziekenhuis gebracht.
Dus ze vochten met allochtone meisjes? Wat een stel zielige figuren. Zo ongelofelijk zwak.
Is het dus nu: Dus ze vochten met neonazi meisjes? Wat een stel zielige figuren. Zo ongelofelijk zwak?
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

De illustratie van NU.nldie bij deze gebeurtenis hoort.... :wink:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Rednas schreef:
Dodo schreef:
Na het feest kwam het tot een vechtpartij met allochtonen. De twee meisjes raakten lichtgewond en werden voor controle naar het ziekenhuis gebracht.
Dus ze vochten met allochtone meisjes? Wat een stel zielige figuren. Zo ongelofelijk zwak.
Is het dus nu: Dus ze vochten met neonazi meisjes? Wat een stel zielige figuren. Zo ongelofelijk zwak?
Jup.
Uberhaupt, een meisje een klap geven vind ik een teken van zwakte.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
LEO
Lid
Berichten: 646
Lid geworden op: 30 apr 2005, 16:17
Locatie: Belgium
Contacteer:

Bericht door LEO »

Dodo schreef:
Rednas schreef:
Dodo schreef: Dus ze vochten met allochtone meisjes? Wat een stel zielige figuren. Zo ongelofelijk zwak.
Is het dus nu: Dus ze vochten met neonazi meisjes? Wat een stel zielige figuren. Zo ongelofelijk zwak?
Jup.
Uberhaupt, een meisje een klap geven vind ik een teken van zwakte.
Vindt ik niet. Een gedrogeerde Trien uit het hogere milieu die m'n snuit wou openkrabben heeft toch een goeie lel tegen haar oor gekregen, hoor !!
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

LEO schreef:
Dodo schreef:
Rednas schreef: Is het dus nu: Dus ze vochten met neonazi meisjes? Wat een stel zielige figuren. Zo ongelofelijk zwak?
Jup.
Uberhaupt, een meisje een klap geven vind ik een teken van zwakte.
Vindt ik niet. Een gedrogeerde Trien uit het hogere milieu die m'n snuit wou openkrabben heeft toch een goeie lel tegen haar oor gekregen, hoor !!
Oke, dat is jouw mening..
Dat soort "trienen" (lang niet meer gehoord :P ) zijn toch kansloos. Ik probeer me er gewoon boven te plaatsen.

Maar dit terzijde, weer terug on-topic! :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Carnyx
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 mar 2007, 23:04
Locatie: Sittard

Bericht door Carnyx »

Ik was zondag nog in Mechelen, Zuid-limburg dan wel te verstaan. . .

Er stonden nog twee kleine nederlandse kazematten, om de brug te bewaken. Ik kan mij niet voorstellen dat hier veel gebeurd is in mei 1940. Ik was er dan ook om van de natuur te genieten.
"Wenn ich nur wüsste wo ich war in 1944"
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Vechtende meisjes onderling zijn gemener dan jongens en doen in geen enkel opzicht voor hen onder, da's één. Wat uit de berichtgeving niet duidelijk wordt is of het nu allochtonen zijn geweest die het "feestje" trachtten te verstoren, of dat de "firma bloed en tranen" zelf op het oorlogspad is gegaan.

@ Dodo: op het moment dat de een of andere "opgefokte Trien" je, om wat voor reden dan ook, dreigt te beschadigen, mag je gerust een corrigerende mep uitdelen. Dat is iets anders dan tijdens een verschil van mening een meisje/vrouw een klap geven; daar ben ik geen voorstander van.
"Dat ick zal wederkeeren in mijnen Regiment"
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

ik hoorde dat er een groep op zoek gegaan is naar wat te eten en toen op een groepje allochtonen is gestoten waar dan een eerder lichte schermutseling op volgde. Voor de rest zou alles rustig verlopen zijn.
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Plaats reactie