Zoeken jullie nog iemand?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Zoeken jullie nog iemand?

Bericht door Stefan »

Hey

Ik heb zo eens rond gekeken op jullie forum,maar ik ben al langer geregistreerd gebruiker.Forum ligt zoals ik zo ver mogelijk kan zien in goede handen,website is ook mooi.Een pluim 8) Ik heb veel intresse voor de 2e oorlog,vooral zoals iedereen het hier beschrijft.Het onderdeel persoonlijk en de eigen verzamelings forums vind ik mooi.

Nogmaals mijn complimenten.

Natuurlijk ga ik niet zeuren of iets dergelijks,maar ik zou best wel iets voor jullie forum willen betekenen,bevoorbeeld,als jullie nog een moderator zoeken,die dagelijks online moet zijn,om de boel in de gaten te houden,zou ik best willen doen.Nogmaals,ik bied me aan.Ik moet niks..

Ik heb dat topic over Miesjel eens doorgelezen,en hoe de admins en mods daar op reageren,netjes. :cheer: Dus ook met zoiets moet je "cool" blijven.Niet dat ik daar verder mee wil gaan (gesloten = gesloten).

Ook weet ik dat ik (als ik kijk naar het gemiddelde post's per gebruiker) nog een nieuweling ben,maar dat is,omdat ik meestal de topic's lees,niet altijd een antwoord achterlaat.Vandaar.

Ik weet hoe het allemaal werkt,ben zelf ook forum beheerder geweest van een forum/clan,maar die heb ik (door persoonlijke redenen) afgestaan.Doormiddel van kwestie van geen tijd.Dat is zo'n 2 jaar geleden.

Dus als jullie nog een Mod of Admin zoeken,ik bied me aan,nogmaals ik moet niks..

Vriendelijke groet, Stefan.
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

haha, was er laatst niet ook iemand die een soort sollicitatie plaatste voor het moderatorschap?! :lol:
nougoed, in ieder geval werd toen gezegd dat moderators dat vaak zelf onderling regelen of het aankondigen via een oproep waarop je kunt reageren..

Rémy
----
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

Beste Stefan,
Bedankt voor je interesse, maar volgens mij is deze zaak al eens besproken met je: [Hoe word je Moderator?]
Aan de reacties en stellingname sinds dat onderwerp is naar mijn weten tot op heden niets veranderd.

Gegroet en bedankt voor de pluim.

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Bericht door Stefan »

Jammer..

Waar stond dat topic dan?Want ik wist dat ik die geplaats had,maar kon die nergens meer vinden,vandaar dat ik een nieuwe aangemaakt had.

En die pluim is dit forum ook waard.
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

Stefan schreef:Want ik wist dat ik die geplaats had,maar kon die nergens meer vinden,vandaar dat ik een nieuwe aangemaakt had.
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=16588

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Bericht door Stefan »

Dat snap ik,maar ik kon hem nergens meer vinden.Ik heb er hoogstwaarschijnlijk over heen gekeken.
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

Stefan schreef:Dat snap ik,maar ik kon hem nergens meer vinden.Ik heb er hoogstwaarschijnlijk over heen gekeken.
Ach.
Een van de kenmerken (en vereisten) voor moderatorschap is een redelijk geheugen :wink:

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

haha PPL :') stille hint
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
zero
Lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 06 jul 2005, 13:15
Locatie: noordbergum

Bericht door zero »

En de mods hier hebben een sterk geheugen ze vergeten niks :wink:
Lieve mensen ga ook eens naar de site van onze engeltje
http://www.bieuwkjemaaike.vlindersite.nl
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Bericht door Stefan »

Oke dan PPL.
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Ik denk dat de boodschap wel duidelijk is:

Als we nieuwe staffleden zoeken, benaderen we mensen die we zelf het meest geschikt vinden. Je mag natuurlijk altijd kenbaar maken dat je iets extra's voor de site of het forum wil doen, maar dit is voor ons niet per se een selectiecriterium. :)

Dit topic gaat op slot.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gesloten