Eabe80 onschuldig

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
eabe80
Lid
Lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 aug 2006, 14:23
Locatie: Easterein
Contacteer:

Eabe80 onschuldig

Bericht door eabe80 »

Hallo. Ik probeer hier duidelijk te maken dat Eabe gewoon nog leeft. Iemand heeft voor mij een bericht ingetypt en ik weet niet waarom. Hoe ziek kun je zijn? Belachelijk dus en nu is Eabe opeens een oplichter! Hij was het a frame en de riem gewoon vergeten, maar ho maar dat er gewoon even een herinneringsmailtje word gestuurd... Ik vind dit allemaal erg flauw. Hoe oud zijn we nou eigenlijk? Dit hoort thuis op de kleuterschool. Mocht ik er achter komen wie zoiets laags heeft gedaan, dan zal ik verdere stappen ondernemen. :r
Ik ga me ook niet verontschuldigen voor dat bericht, wat ik nogmaals, niet getypt heb!!! Hopelijk geloven jullie me. Zo niet, dan is dat jammer en kan ik er verder ook niets meer aan doen. Waarom zou ik een berichtje schrijven met daarin de tekst dat mijn man overleden zou zijn? Zo ziek ben ik niet! Maar zoals al gezegd, de reacties waren erg flauw, nadat Eabe zogenaamd weer was opgestaan uit den dode. Ik kan me hier zo kwaad om maken... Wie heeft dit gedaan!?! :cry:
*** World War Relics
jeffie
Lid
Berichten: 426
Lid geworden op: 02 jun 2005, 14:44
Locatie: 0031 - 010

Bericht door jeffie »

Lees nu net de verhalen in het andere topic. Over het oplichten. Ik weet niet wat ik er van moet denken. Weet in ieder geval wel dat wij goede zaken hadden gedaan. Maar waarom laat je na meer dan 4 maanden pas weer wat van je horen Eabe?

Raar verhaal allemaal.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey
Gebruikersavatar
Robbert M
Lid
Berichten: 261
Lid geworden op: 19 jan 2006, 14:58
Locatie: Meppel

Bericht door Robbert M »

Ik snap er ook weinig van. :?
Mobilisatie 1939
rood
Lid
Berichten: 926
Lid geworden op: 19 jul 2006, 15:50
Locatie: Dirksland

Bericht door rood »

jeffie schreef: Maar waarom laat je na meer dan 4 maanden pas weer wat van je horen Eabe?

Jeffrey
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

En waarom zou in godsnaam iemand dit doen? Ten eerste moeten ze dan je account hacken. Kunnen de mods niet zien in jouw berichtenhistorie van welk ip het betreffende bericht verstuurd is want dat kan al een hoop opheldering geven.
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Bericht door michiel01 »

Maar waarom laat je na meer dan 4 maanden pas weer wat van je horen Eabe?
Nee de vraag is; waarom laat HIJ niet wat van zich horen?

Want zoals ik dit lees is dit ook z'n vriendin (als dat de ware identiteit van de poster is).
wukko
Lid
Berichten: 92
Lid geworden op: 30 aug 2005, 09:32
Locatie: Heerlen

Bericht door wukko »

Hoi,
Mede forumleden, laat jullie aub niet misleiden door dit zogenaamde "O wat vind ik dit rot" bericht! Ik heb namelijk herinneringsberichtjes verstuurd!! De bestelling bij eabe80 heb ik gedaan op 20-7-2007. Het geld is overgemaakt op 22-7-2007, met de toezegging dat ik zo snel mogelijk mijn A-frame zou ontvangen(Na pb op dit forum). Toen ik niets ontvangen had en weer een pb verstuurd had kreeg ik op 28-7-2007 een pb dat het wegens vakantie wat later verstuurd zou worden, maar dat ik het dezelfde week nog ontvangen zou. Natuurlijk niets ontvangen, waarop plots het bericht verscheen dat onze eabe80 het tijdelijke voor het eeuwige verwisseld had........ Via een pb op dit forum heb ik toen een condoleance verstuurd en mijn excuses dat mijn bestelling nu wel erg ongelegen kwam.Geen antwoord gekregen , wat ik op dat moment alleen kon verklaren door de rouwperiode waar het gezin in verkeerde.(ik geef hierbij toestemming aan de mod's om mijn pb's openbaar te maken) Daar ik het vreemd vond dat de vriendin van onze geliefde eabe op zijn begrafenisdag toch nog een bericht op dit forum kon plaatsen ben ik verder gaan wroeten. Het resultaat is te zien onder het topic eabe80.......

Toen ik echter eea zelf op internet gevonden had heb ik via mijn e-mail op 17-10-2007 en op 24-10-2007 een bericht verstuurd(handig voor het gezin eabe dat ze op hun sites al schrijven dat hun outlook niet werkt). Natuurlijk geen antwoord gekregen! Ook het mobiele nummer van eabe dat op zijn site vermeld wordt bestond niet meer......(een dode belt inderdaad niet) Ik heb het vaak genoeg geprobeerd !!!!!!

Toen ik echter het bericht in het dagboek van hun woonplaats tegenkwam was voor mij de maat vol en heb ik stappen ondernomen
Kijkbij eabe80 op dit forum en jullie zien het resultaat ........!!!

Als antwoord op dit topic "onschuldig" vraag ik mij af :

1e Waarom heeft eabe80 nooit gereageerd op zijn doodsverklaring op dit forum?(pas nadat ik gisteren mijn ervaringen verteld heb komt een reactie)
2e Ik heb nooit gesproken over een riem die nooit bezorgd is, waarom schrijft men nu dat dit ook vergeten is? (is dus niet vergeten, enkel niet verstuurd)
3e Waarom is nooit gereageerd op mijn "herinneringsmailtjes" ?
4e Waarom is zijn mobiele nummer plotseling opgeheven ?
5e Waarom komt nu pas een reactie ? (na brief van een advocaat)
6e Waarom heb ik nu binnen 4 dagen mijn bestelling?(als er geen herinneringsmail was, hoe komen ze dan aan mijn adres, zonder hun afzender toe te voegen?)
7e Wie zou er iets aan hebben om onder eabes naam een doodsverklaring te posten?
8e Wie zou er iets aan hebben om geld te ontvangen en niets op te sturen? (Ik weet wie)

Jongens, laat jullie aub niets wijsmaken!! Hier tracht iemand gewoon zichzelf mooi te praten. Had ik gisteren niet mijn bericht geplaatst dan was er van eabe echt geen antwoord gekomen!

M.v.g. Alex
wukko
Lid
Berichten: 92
Lid geworden op: 30 aug 2005, 09:32
Locatie: Heerlen

Bericht door wukko »

Hoi
Eabe is een doodordinaire oplichter! Zijn vriendin is van hetzelfde caliber en doet zich op haar site voor als een "reserve Yomanda". Zij geeft adviezen en uitleg over dromen(angelia.mysites.com). Kijk en vorm jullie eigen oordeel

Groetjes Alex.
Laatst gewijzigd door wukko op 28 nov 2007, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Stel kanslozen, jammer dat dit soort misselijke figuren af en toe de militariawereld zo kunnen schaden. :roll:
eabe80
Lid
Lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 aug 2006, 14:23
Locatie: Easterein
Contacteer:

Bericht door eabe80 »

Jullie geloven maar wat jullie willen geloven. Ik sta kansloos tegenover de hele meute. Ik weet van geen mailtjes en ... ach, wat ... zoek het ook maar uit allemaal! Stelletje :r :r :r

Er heeft iemand ons belazerd met het melden van dat overlijdensbericht. Wat mijn man verder doet weet ik niet, maar ik probeer hem alleen maar te verdedigen. Als dat ook al niet meer mag. Ik weet niet hoe ik hier nu op moet reageren. Iemand heeft ingebroken, waarom zou ik anders zo'n berichtje plaatsen? En oja dat zogenaamde yomanda gedoe. Dat doe ik omdat ik van fantasie en dromen houdt. Of mag dat ook al niet meer? :x Dat is bedoeld voor mensen die wel in dromen geloven en niet voor zulke oppervlakkige mensen zoals jij! :!:
*** World War Relics
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

In theorie is het mogelijk dat iemand een bericht onder jouw naam plaatst op dit forum. Dat kan als iemand de combinatie gebruikersnaam en wachtwoord weet.

Wat echter niet kan, is dat iemand een bericht plaatst vanaf een andere computer met hetzelfde IP-adres.

Alle berichten die onder de naam Eabe80 zijn geplaatst zijn afkomstig van één en hetzelfde IP-adres en dus van één en dezelfde computer. De gebruiker kan een ban tegemoet zien.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gesloten