Vervolg discussie ''collectie **''

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Vervolg discussie ''collectie **''

Bericht door sobel »

koen schreef:
sobel schreef:Ik vind het vaak grappig hoe mensen zich zo druk kunnen maken over origineel of replica, je verzamelt immers voor jezelf en staat de verzamelmethode van een ander je niet aan? Dan is er vaak een prachtig kruisje rechtsboven je browser :)
Als je verzamelt voor je zelf, waarom plaats je het dan op het net? Om het met andere te delen, hun mening te ontvangen ect.
Als je er niet tegen kan dat mensen jou replica/orgineel afkraken, of juist ter discussie stellen moet je het simpel weg niet op het net zetten.

Omdat ik het leuk vind dat anderen het ook intressant vinden :) als ze er geen donder aanvinden vind ik dat ook geen enkel probleem, omdat ik het niet speciaal voor hun plaats :), tevens is het voor mij een duidelijk overzicht van hoe de zaken ervoor staan :) en is het makkelijk om te laten zien of het origineel is.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Plaats reactie