Info over Operatie Barbarossa

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gunt

Info over Operatie Barbarossa

Bericht door Gunt »

Goedendag.

Zou ik informatie kunnen krijgen over operatie barbarossa en de slag om stalingrad?

Ik ben bezig met en profielwerkstuk over dit onderwerp, maar de meeste info is niet diepgaand genoeg.

Als u mij die info kunt geven, kunt u mij bereiken via gunter_fuhren@hotmail.com
Alvast bedankt
Gr's Gunter
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

als jij nou zegt wat je wil weten dan hebbie best s kans dat er hiero een paar SOCIALE mensen ronddolen die je wel een handje willen helpen....
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Je zoekt diepgaande informatie, zoals je zelf zegt.

Dan is het slimmer om je vraag ook wat toegespitster te maken. Stel een vraag die ook een gedetailleerd onderdeeltje van Operatie Barbarossa omvat, dan krijg je gedetaillieerdere informatie. :)

Wanneer je je (gratis) registreert op dit forum kun je in dit onderwerp je vraag even verder uitleggen. We helpen je graag op weg.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
sp3c
Lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 25 okt 2002, 11:30
Locatie: den haag

Bericht door sp3c »

schiet weinig op dit vragen forum.

mensen stellen een belachelijk uitgebreide vraag en wachten het antwoord dan niet af omdat ze hun emailadres erin hebben verwerkt.

we kunnen wel iedere keer om specifieke info vragen maar tenzij je dat naar ze emailt (Weinig behoefte aan) hoor je dr nooit meer wat van.
And now I'm flying, like an angel, to the sun!
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

Naar mijn gevoel begint het hier een beetje om te buigen naar een topic dat beter op zijn plaats past in een ander forum.
Namenlijk het forum voor opmerkingen en suggetsies over de werkinge en het beheer van http://www.wo2.nl
Vandaar dat enkele berichten zijn gesplitst naar http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=275

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

Nog een tip betreffende Barbarossa. (dacht ik gisteravond opeens aan)
Ga de film "Enemy at the gates" eens zien.
Is niet echt vol van historische feiten, maar het geeft een mooi beeld van de strijd tussen een Duitse en Russische sluipschutter tijdens de slag om Stalingrad.
De beelden zijn af en toe roduit beklemmend.

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
monmax
Lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 26 nov 2002, 22:10

Bericht door monmax »

De film 'Stalingrad' zelf is ook huiveringwekkend.
Plaats reactie