Zomervakantie

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

ik ben in Mei naar Bonaire geweest, was echt heel mooi maar de rest van de zomer blijf ik denk ik thuis, wil nog wel wat dagen weg gaan, oa Verdun en mischien Normandie maar dat weet ik nog niet zeker..
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

in normandie heb ik 1 van de beste vakanties gehad. *zucht* we zijn er maar 1,5 week gebleven..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

wat heb je zoal bezocht???
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

ironmarc schreef:wat heb je zoal bezocht???
point du hoc, bayeux, omaha (naast point du hoc dus), sword beach, enkele dorpjes. 1 Mulberry haven.

Geen musea :cry:
Geen Pegasus :cry:
Geen St Maire eglise :cry:
Geen utah beach :cry:
Geen Juno beach :cry:
Geen Gold Beach :cry:
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

dus zeker nog eens een x terug komen
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

ironmarc schreef:dus zeker nog eens een x terug komen
oh jah! ZEKER!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Dodo schreef:
ironmarc schreef:wat heb je zoal bezocht???
point du hoc, bayeux, omaha (naast point du hoc dus), sword beach, enkele dorpjes. 1 Mulberry haven.
quote]

Voor de Mulberry haven hoef je niet perse in Frankrijk te zijn, hier in Nederland liggen ook delen van deze haven. Ze zijn gebruik om het gaten in de dijk te dichten tijdens de watersnoodramp van '53.

Rick
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

in normandië heb ik nog juist die radio bunker nie gezien, mischien deze vakantie nog anders volgend jaaar 8)
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

ik ben in Mei naar Bonaire geweest, was echt heel mooi maar de rest van de zomer blijf ik denk ik thuis, wil nog wel wat dagen weg gaan, oa Verdun en mischien Normandie maar dat weet ik nog niet zeker
mooi eiland ben er ook paar keer geweest toen ik op curacoa woonde :)
Starting up again
Gebruikersavatar
paulstolk
Lid
Berichten: 711
Lid geworden op: 05 nov 2003, 21:19
Locatie: Ede, gelderland
Contacteer:

Bericht door paulstolk »

Als leraar zou ik niet weten wat ik met al die weken vakantie zou moeten doen.... *zucht* 8)

Misschien ff een strandje ergens pakken.. verder veel klussen in mijn huis
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

sander vw schreef:in normandië heb ik nog juist die radio bunker nie gezien, mischien deze vakantie nog anders volgend jaaar 8)
Ik denk dat er nog veel meer op je licht te wachten in normandië dan dat je hoor :wink:
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

[off-topic]Hey Paul! Leuk weer eens wat van je te horen! [/off-topic]

Het is dat ik nog wat dingen moet doen om mijn kamer helemaal woonklaar te krijgen maar anders was ik in het eertse vliegtuig richting zon gestapt. *kijkt uit het raam en... :frownno: ) *
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
pieter de vleminck
Lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 10 dec 2003, 20:31
Locatie: denderleeuw oost-vlaanderen belgie

Bericht door pieter de vleminck »

ik vertrek donderdag morgend naar Normandie en we logeren in Saint Marie Du mond, waar een militaria winkel is dus veel koopplezier of eerder kijk plezier want het is wel een duur winkeltje.
They had a rendez-vous with destiny, we have a rendez-vous with history.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

pieter de vleminck schreef:ik vertrek donderdag morgend naar Normandie en we logeren in Saint Marie Du mond, waar een militaria winkel is dus veel koopplezier of eerder kijk plezier want het is wel een duur winkeltje.
aarg, iedereen naar bastogne, normandië etc. En ik, ik zit thuis, of achter de kassa..


Goedenmiddag mevrouw, heeft u een bonus of een airmales kaart? Wilt u er zegels bij? Alstublieft 15 Euro en 30 cent. Prettige dag nog.

shoot me :x
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Dodo schreef: aarg, iedereen naar bastogne, normandië etc. En ik, ik zit thuis, of achter de kassa..


Goedenmiddag mevrouw, heeft u een bonus of een airmales kaart? Wilt u er zegels bij? Alstublieft 15 Euro en 30 cent. Prettige dag nog.

shoot me :x
Normandië en Bastogne zullen niet weglopen......ik ben persoonlijk blij genoeg dat ik KAN werken gedurende de vakantie (waar zou ik anders mijn collectie mee moeten financieren?)
Gesloten