Zal de W.O. II militaria markt ooit instorten?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Dodo schreef: Dan schommelt het tot nu toe alleen nog maar omhoog :wink: .
het zakt wel. alles zakt :) /druipt/beweegt

panta rei :)[/quote]


Ik heb op dit verzamelgebied nog nooit ergens prijzen van zien zakken :roll: :wink: .
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

op een moment, misschien over 3 maanden, 3 jaar, 3,3 jaar, 30 jaar, niemand weet het, zal de prijs zo hoog zijn, dat de vraag daalt. Hierdoor daalt ook weer de prijs.

Het vreemde is enkel dat het aanbod ook daalt, zover ben ik nog niet met economie... :)

dom he? :)
Laatst gewijzigd door Dodo op 20 aug 2004, 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Dodo schreef:op een moment, misschien over 3 maanden, 3 jaar, 3,3 jaar, 30 jaar, niemand weet het, zal de prijs zo hoog zijn, dat de vraag daalt. Hierdoor daalt ook weer de prijs.

Het vreemde is enkel dat het aanbod ook daalt, zover ben ik nog niet met economie... :)

:bonk: :roll:
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Mooyman schreef:
Dodo schreef:op een moment, misschien over 3 maanden, 3 jaar, 3,3 jaar, 30 jaar, niemand weet het, zal de prijs zo hoog zijn, dat de vraag daalt. Hierdoor daalt ook weer de prijs.

Het vreemde is enkel dat het aanbod ook daalt, zover ben ik nog niet met economie... :)

:bonk: :roll:
ondanks dat ik ben blijven zitten, heb ik toch wat geleerd :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Dodo schreef:
ondanks dat ik ben blijven zitten, heb ik toch wat geleerd :)
:bonk: :cry: :bonk:
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Mooyman schreef:
Dodo schreef:
ondanks dat ik ben blijven zitten, heb ik toch wat geleerd :)
:bonk: :cry: :bonk:
ok, ik heb het waarschijnlijk fout. Zeg dan maar wat er fout aan is... :D
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Hallo Dodo,

Lees deze :arrow: reactie van jou nog eens door en misschien kom je er zelf achter :wink: , succes.

Dodo schreef:op een moment, misschien over 3 maanden, 3 jaar, 3,3 jaar, 30 jaar, niemand weet het, zal de prijs zo hoog zijn, dat de vraag daalt. Hierdoor daalt ook weer de prijs.

Het vreemde is enkel dat het aanbod ook daalt, zover ben ik nog niet met economie... :)
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Mooyman schreef:Hallo Dodo,

Lees deze :arrow: reactie van jou nog eens door en misschien kom je er zelf achter :wink: , succes.
:oops: :bonk:

laten we het houden op vakantie...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
marloes
Lid
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 mei 2004, 21:58

Bericht door marloes »

Uiteindelijk zal de markt wel wat afnemen, niet omdat er steeds minder te vinden is maar vooral omdat de prijzen steeds hoger worden, over een aantal jaar zijn al die dingen nog meer geld waard en een rommelmarkt bestaat alleen als er ook koopjes bij zitten en je de kans hebt iets voor weinig te vinden.
De militaria markt voor 15e eeuwsch wapentuig loopt ook niet echt lekker meer...
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

marloes schreef:Uiteindelijk zal de markt wel wat afnemen, niet omdat er steeds minder te vinden is maar vooral omdat de prijzen steeds hoger worden, over een aantal jaar zijn al die dingen nog meer geld waard en een rommelmarkt bestaat alleen als er ook koopjes bij zitten en je de kans hebt iets voor weinig te vinden.
De militaria markt voor 15e eeuwsch wapentuig loopt ook niet echt lekker meer...
ik denk dat het nooit in zal storten alleen de prijzen zullen toenemen maar dat is normaal.
en ik geloof dat wapentuig uit de 15e eeuw nooit echt lekker gelopen heeft .. 8)
In deze tijd van relatieve welvaart zijn veel mensen in staat om geld uit tegeven aan wat ze mooi vinden.....naar mijn gevoel/mening was dat een aantal eeuwen niet zo aan de orde voor de gewone man.
De 2 wereldoorlogen hebben zo'n impact gemaakt en waren zo enorm in omvang dat er altijd intresse voor blijft bestaan...en dat komt ook door het beeldmateriaal.....van Napoleon is nu eenmaal geen live beeldmateriaal te zien zoals dat van de mensen ten tijde van de 2 wereldoorlogen.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Ben het geheel met je stelling eens Jacob.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Qa = Qv

:)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Proos schreef:Qa = Qv

:)
=IQ :wink: :lol: .
Gesloten