Der Untergang: nieuwe film over laatste dagen Hitler

Films, series en documentaires over WOII
Gebruikersavatar
Michael
Lid
Berichten: 867
Lid geworden op: 19 feb 2004, 20:00
Contacteer:

Bericht door Michael »

Veteraan schreef:
Michael schreef:Wanneer komt ie in België uit? ik heb al gekeken op de site van de kinepolis maar bij 'word verwacht' staat hij niet :roll: ...
eind dit jaar, begin 2005
Daar ga ik niet op wachten! Dan ga ik hem in Aken zien.
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Tim schreef:Om Hitler na te spelen moet je er blijkbaar nog niet zooo goed op lijken
...volgens mensen die er destijds bij waren lijkt Ganz juist griezelig als twee druppels water op Hitler in zijn laatste dagen. En geef ze eens ongelijk...

(als je de foto's niet ziet: even met rechts op het kruisje klikken en de URL naar de taakbalk copy-pasten)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lucille
Lid
Berichten: 73
Lid geworden op: 11 sep 2004, 17:41
Locatie: Limburg (NL)
Contacteer:

Bericht door Lucille »

De film lijkt mij fantastisch, ik hoop dat hij zo snel mogelijk in Nederland uitkomt, anders ga ik de film gewoon in Duitsland kijken (ik woon toch maar 3-5 minuten van de grens af 8)). ;)
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Geweldig hoe die Ganz Hitler neerzet... die blik, zijn houding. Eng realistisch gewoon. Wanneer hij uitkomt op DVD gaat ik hem zeker halen.
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Lijkt me een interessante film, zal hem eens in de bioscoop gaan zien.
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Die andere Timo schreef:...volgens mensen die er destijds bij waren lijkt Ganz juist griezelig als twee druppels water op Hitler in zijn laatste dagen. En geef ze eens ongelijk...
Klopt, en de foto's zijn inderdaad griezelig gelijkend, maar ik had het over deze foto van de acteur;

Afbeelding

Ik bedoelde maar dat er tegenwoordig veel mogelijk is in de make-upkamer :)


Soit, gisteren was er op Canvas een kleine reportage over de film. Daarin werd deze film genoemd als ophefmakend en nu al de bekendste Duitse film in het buitenland ooit ... er werd gezegd dat de film begin volgend jaar in de Belgische zalen te zien zal zijn.
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

http://www.deruntergang-special.film.de/

Geluid aanzetten, staat trailer op
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

ik ben zeer benieuwd! ziet er goed uit, zolang ze ook maar in de bioscoop de film in het duits draaien!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Hebben ze dan ooit een film die niet voor kinderen is in de nederlandse bioscopen nagesynchroniseerd? Ik zie niet in waarom ze deze film dan niet ook gewoon ondertitelen. Het is geen Disney productie :?
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Die andere Timo schreef:Hebben ze dan ooit een film die niet voor kinderen is in de nederlandse bioscopen nagesynchroniseerd? Ik zie niet in waarom ze deze film dan niet ook gewoon ondertitelen. Het is geen Disney productie :?
ik dacht dat er een gerucht ging dat de film in het engels zou worden gedraaid in de Buitenlandse bioscopen... :|
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

:? Waar hoorde je dat verhaal???? Slaat dat niet puur op de Engelstalige markt?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
monmax
Lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 26 nov 2002, 22:10

Bericht door monmax »

Volgens radionieuws van vanavond komt de film begin volgend jaar bij ons uit (NL).
vincent
Lid
Berichten: 1022
Lid geworden op: 05 jun 2004, 18:26

Bericht door vincent »

Ik hoop dat het gewoon Duits met nederlandse ondertiteling word, ik kan bijna niet wachten totdat de film hier draait, ik hoop alleen niet dat ze dat domme 16 jaar logo erop plakken :(
Ik heb er geen kracht meer voor
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Die andere Timo schreef::? Waar hoorde je dat verhaal???? Slaat dat niet puur op de Engelstalige markt?
jah, ik zal mij vergist hebben.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

IK ben zeer benieuwd naar de film, hoewel ik de controverse eromheen enigzins overdreven vind! Overigens is het boek "Tot het laatste uur" van Traudl Junge een dikke aanrader!!
Plaats reactie