...en waar houden we dan die meeting?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

...en waar houden we dan die meeting?

Bericht door Peter M »

Edit: de beslissing is gevallen op het Airborne museum in Oosterbeek en de perimeterwandeltocht in de buurt op zaterdag 9 april 2005

Als er een nieuwe forummeet komt, waar zou die dan het best gehouden worden (geografisch gezien en bij welke gelegenheid)?

Volgens mijn preciese berekeningen, en na het prikken van mijn passer door enkele bladzijden atlas, kwam ik, op de as Brussel-Groningen, op de driehoek Amersfoort-Nijmegen-Arnhem uit (Betuwe dus).
Laatst gewijzigd door Peter M op 07 jan 2005, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Een museum kan ook; of iets heel onwereldoorlogs, zoals een bezoek aan Park de Hoge Veluwe. Wellicht met een tochtje per gratis witte fiets naar vliegveld Deelen.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Airborne Museum te Oosterbeek??
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

Of we kunnen de meeting eens in Belgie houden :)

Een bezoekje aan het canadees msueum, het oorlogsmuseum in Brussel etc. en natuurlijk niet te vergeten: de krijger :)
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Re: ...en waar houden we dan die meeting?

Bericht door Nico Roelofs »

antwerpx schreef:Volgens mijn preciese berekeningen, en na het prikken van mijn passer door enkele bladzijden atlas, kwam ik, op de as Brussel-Groningen, op de driehoek Amersfoort-Nijmegen-Arnhem uit (Betuwe dus).
Ik denk zelf ook wel dat dit de meest centrale plek is.

Wat we gaan doen en/of waar we afsreken maakt mij persooonlijk niet veel uit. Als er meer veel forum leden komen en het maar gezellig word.

Zijn er nog evenementen pf andere bijzondere dingen die er aanzitten te komen in dit gebied?
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Bericht door Narcolepticus »

Pinte pakke?
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

Narcolepticus schreef:Pinte pakke?
Geheel voor
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

jacob schreef:
Narcolepticus schreef:Pinte pakke?
Geheel voor
Lijkt mij inderdaad handig om de meet plaats te laten vinden waar men eventueel (verscheidene soorten) licht-alcoholische versnaperingen aanbiedt........ik zal mij in ieder geval niet onthouden :)
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Bericht door Narcolepticus »

Wat ik in twee woorden zeg kan AntwerpX in 28 woorden zeggen. ik ben er ook voor, maar ik denk niet als het in nederland is alleszins, en als ik alleen moet komen, aanwezig ga zijn
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Ik ben vóór een museum in Zuid Nederland of Noord Belgie, maar wel iets waarmee we de hele dag een beetje volgemaakt krijgen ;)
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

antwerpx schreef:Lijkt mij inderdaad handig om de meet plaats te laten vinden waar men eventueel (verscheidene soorten) licht-alcoholische versnaperingen aanbiedt......
België dus........ :P

Johan
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Bericht door Narcolepticus »

inderdaad, met alle respect voor de nederlands, maar het hollands bier is bijna in het algemeen niet te zuipen
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Voor dat er een hele discussie ontstaat over welk bier wel of niet te drinken is. Wil ik even kwijt dat ik het geen probleem vind om naar Belgie te komen maar ik denk dat het wel een heel eind reizen is voor de mensen die in het noorden ven Nederland wonen. Misschien is een punt dat centraler ligt voor iedereen makkelijker?
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Ik heb het liefst een punt ergens in Nederland (OV-jaarkaart :D) en het liefst Nederlands bier...
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

okke schreef:Een museum kan ook; of iets heel onwereldoorlogs, zoals een bezoek aan Park de Hoge Veluwe. Wellicht met een tochtje per gratis witte fiets naar vliegveld Deelen.
Zijn niet alle witte fietsen gepikt en zwart gespoten dan??
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Plaats reactie