Wat weet ik hier nu eigenlijk van?

Alle onderwerpen met betrekking tot overige tijdvakken
Plaats reactie
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

echt te walgelijk voor woorden!!!! Niet alleen dat je zoiets gaat verkopen maar dat er daadwerkelijk nog mensen zijn die dit kopen...
Magneet
Lid
Berichten: 65
Lid geworden op: 23 jun 2004, 07:47
Locatie: Budel

Bericht door Magneet »

:r echt walgelijk dat ze dat verkopen
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Hoe dan ook, mijn besluit staat vast. Als ze morgen niet af eBay zijn maak ik hem het leven - althans op de bewuste veilingen - zuur.
Zelfs al heeft hij ze zelf niet gepakt, dan nog is het gewoon té grof dat hij dit op eBay zet.

Heeft er trouwens niemand in Ursel die kruisen te koop zien staan ? Het ging om volgens mij originele kruizen van Duitse veldgraven ... vond ik ook vrij walgelijk.
Gebruikersavatar
Ruben
Lid
Berichten: 778
Lid geworden op: 11 jul 2004, 21:55
Locatie: België, Aalter

Bericht door Ruben »

Hebben sommige mensen dan geen respect meer voor onze oud-strijders die meegeholpen heben ons land te bevrijden van de bezetter. Beseffen ze dit echt niet :mad: :mad: . Vuile smeerlappen, geldwolven :mad:
War is something human...
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

ze staan er nog steeds op, dus Ebay is ook verkeerd bezig dat ze iemand dit soort spul laten verkopen!!!! Echt niet te geloven dat ze het er niet afhalen
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Héé, word eens wakker......

Waar haalt Ebay z'n inkomsten vandaan???

Juist, van de verkopers!!!

Ebay doet niets zolang het niet tegen hun zelfgemaakte regels ingaat!!!!
Reken ook nooit op Ebay om een probleem tussen een verkoper en koper op te lossen.......
Ebay is 'big business' en het enige dat voor hen telt is winst!!!!


Johan
29th Let's Go!!!!!
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

ja dat blijkt dus wel! Zelfs menselijke schedels mogen verkocht worden...
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Grmbl... mijn oude account is geschorst.
Ik heb wel al klacht ingediend bij eBay, maar zoals Johan al zegt, veel zal dat waarschijnlijk niet helpen.
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Ben benieuwd of hij hierop reageert;

Heb jij echt geen respect voor de mensen die gestorven zijn voor onze vrijheid ? Zoiets stelen van het kerkhof (zal wel het militair kerkhof in Houthulst zijn...) is niet alleen diefstal maar ook grafschennis. Je zult niet alleen problemen krijgen met eBay (diverse mensen die ik ken hebben al klacht ingediend), maar als je niet oppast ook met het gerecht. Je bent verwittigd...
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Tim schreef:Ben benieuwd of hij hierop reageert;

Heb jij echt geen respect voor de mensen die gestorven zijn voor onze vrijheid ? Zoiets stelen van het kerkhof (zal wel het militair kerkhof in Houthulst zijn...) is niet alleen diefstal maar ook grafschennis. Je zult niet alleen problemen krijgen met eBay (diverse mensen die ik ken hebben al klacht ingediend), maar als je niet oppast ook met het gerecht. Je bent verwittigd...
Ik zou toch opletten alvorens je gaat zeggen dat deze persoon een dief is........
Heb je er al eens bij stil gestaan dat het misschien uit een oude voorraaddoos komt.... Ik kan mij voorstellen dat ze meer van deze insignes gemaakt hebben, dan dat ze graven hebben.....enz......
Denk je dat er daar nooit grafzerken vernieuwd worden??? Misschien heeft hij wel een plaatje uit de vuilnisbak gered???.....

En problemen met Ebay krijgt hij zowiezo niet.........
Eigenlijk zijn dit zaken die je erg kan vinden, maar waar je toch niets kunt aan doen.....
De enige mogelijkheid is er een groot bedrag op bieden en dan niet betalen..... Zo moet hij een hoge Ebay Fee betalen, maar riskeer jij natuurlijk wel een slechte naam........


Johan
Laatst gewijzigd door johan willaert op 21 aug 2004, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

johan willaert schreef:Ik zou toch opletten alvorens je gaat zeggen dat deze persoon een dief is........
En problemen met Ebay krijgt hij zowiezo niet.........
Eigenlijk zijn dit zaken die je erg kan vinden, maar waar je toch niets kunt aan doen.....
Johan
Mja, ik heb niet letterlijk gezegd dat HIJ dat gestolen heeft he.
Hij kan het net zo goed zelf gekregen hebben maar het blijft gestolen waar, en dat mag je niet verkopen.
Trouwens, een beetje overdrijven kan geen kwaad en doet soms wonderen (het iq van deze mens zal wel niet zo hoog zijn...)
johan willaert schreef:De enige mogelijkheid is er een groot bedrag op bieden en dan niet betalen..... Zo moet hij een hoge Ebat Fee betalen, maar riskeer jij natuurlijk wel een slechte naam........
Helaas, was het maar zo eenvoudig. Je kan als verkoper gewoon een formuliertje indienen als er niet betaald is, en na enige tijd wordt de hoge eBay fee gewoon teruggestort.
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Tim schreef:[het iq van deze mens zal wel niet zo hoog zijn
Hoe kom je daar nu bij???? Heb jij zo'n grote mensenkennis???? Dat is toch wel kortzichtig......

Denken jullie nu echt dat er op lokale kerkhoven nooit graven worden vernieuwd, verhuisd of zelfs afgebroken..........

Ik ken de verkoper niet, en ik hoef ook niet te weten wie hij is.....maar ik vind dat hier toch overdreven wordt.......

We verzamelen tenslotte allemaal kleren van lijken......


Johan
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Ah, ik heb al eens zitten kijken naar zijn veilingen etc en kom tot deze conclusie. Het is dan ook mijn persoonlijke mening.
Check maar eens de vrij erge (onbekent, ...) dt-fouten en zijn verschrikkelijke schrijfstijl. Ik weet wel dat je daar niet mag op oordelen, maar het feit dat hij zonder scrupules (ook de decoratie hieronder ... bah) zo'n items aanbiedt, zegt voor mij al genoeg.

Afbeelding
Plaats reactie