idee?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

idee?

Bericht door Roel R. »

hoi, ik wil jullie ff wijzen op de twee grootste woII forums waar ik al een tijdje lid van ben. misschien kunnen jullie daar inspiratie opdoen:

http://www.thirdreichforum.com

http://www.wehrmacht-awards.com/forums/index.php

verder is het misschien een idee om een sectie te openen waar mensen vragen kunnen stellen over voorwerpen uit woII. Er zijn namelijk nog miljoenen voorwerpen en foto's in de omloop. Het lijkt me erg leuk om daar vragen over te beantwoorden!
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Een onderdeel van de site waar men vragen kan stellen is Vragen

Reeds beantwoorden vragen staan in het Vragen archief
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Daar is inderdaad het vragen gedeelte voor maar als je de forums bekijkt die ik je aangedragen heb zul je zien dat ze veel meer onderwerpen hebben als jullie. Maar misschien is dat nog te gedetaileerd voor nu.
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

De site en het forum is speciaal bedoelt voor kinderen van de basisschool.

Als wij te gedetaileerd gaan worden heb je kans dat ze door de bomen het bos niet meer zien.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

vanuit het oogpunt van basisschool kinderen gekeken heb je inderdaad gelijk. weet je overigens wat de beste plaats is om gewoon wat informatie die misschien handig is voor jullie site te posten?

zo heb ik een tijdje terug een overzichtje gemaakt van alle rangen in het duitse leger bv
Gebruikersavatar
Lord_Vetinari
Lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 20 sep 2003, 22:18
Locatie: Oss

Bericht door Lord_Vetinari »

Misschien ook een aardig idee om op de site een pagina te maken met (voor basisschool kinderen) 'aanbevolen boeken'. Zoals 'Oorlog zonder vrienden' van Evert Hartman of 'Oorlogswinter' van Jan Terlouw
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

een lijst van verantwoorde boeken voor kinderen is inderdaad een goed idee, je zou het kunnen opsplitsen in leesboeken, maar ook in voor kinderen geschikte naslagwerken?
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

_The_General_ schreef:vanuit het oogpunt van basisschool kinderen gekeken heb je inderdaad gelijk. weet je overigens wat de beste plaats is om gewoon wat informatie die misschien handig is voor jullie site te posten?

zo heb ik een tijdje terug een overzichtje gemaakt van alle rangen in het duitse leger bv
Zoiets als dit?

Het onderdeel "vragen" van het forum is erop gericht om vragen te beantwoorden van mensen die de site bezoeken. De site is op haar beurt weer vooral gericht op kinderen, maar ook volwassenen zijn welkom. Zo sluiten we op het forum dus niets uit, hoewel we wat betreft content een beetje rekening moeten houden met het feit dat er ook kinderen mee kunnen kijken. Nu vermoed ik dat dit op 't forum wel meevalt, aangezien we niet zoveel superjonge leden hebben.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

mooi overzichtje :)
Plaats reactie