Forum Meeting

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Forum Meeting

Bericht door Mooyman »

Tijdens onderling overleg omtrent een poll, kwamen we eigenlijk tot de conclusie dat er aan een meeting op dit moment geen tot weinig behoefte is.
Het is (te)kort geleden dat we de succesvolle meeting in Oosterbeek hebben gehad.
Ook de onbesliste uitslag en het gebrek aan interesse in de poll hebben hier een rol in gespeeld.
Zo hebben de Belgische leden reeds een topic over een op handen zijnde eigen meeting.
Ook zijn er binnenkort een aantal evenementen waarbij leden reeds afgesproken hebben elkaar te ontmoeten, bvb Ursel, Schaarsbergen, herdenking in Ede etc etc.
Het lijkt ons dan ook verstandig een meet even uit te stellen, mogelijk tot eind of misschien wel begin volgend jaar zodat de behoefte daar aan weer wat groter is.
Mogelijk dat we na de zomer, zodat iedereen mogelijk ook weer terug op het forum is na een vakantie, we dit onderwerp weer op pakken door middel van een thread en mogelijk een nieuwe poll.
Hopelijk dat jullie hier begrip voor hebben, met vriendelijke groet Nico, Peter, Sander en Meindert.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Tex
Lid
Berichten: 898
Lid geworden op: 21 sep 2004, 18:58
Locatie: groningen
Contacteer:

Bericht door Tex »

lijkt me ook een goed plan, want heb eerlijk gezegd deze vakantie een hoop andere dingen nog te doen. Daarbij komt dat als het allemaal mee zit ik direct na de vakantie mobiel ben.
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Jah in dit geval is dit inderdaad even de meest verstandige keus. Er komt nog wel een nieuwe poll terzijnertijd. :)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

SiNiStEr schreef:Jah in dit geval is dit inderdaad even de meest verstandige keus. Er komt nog wel een nieuwe poll terzijnertijd. :)
Je kent me toch ook als een verstandige jongen Sander O-) :wink: .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Deze thread lijkt me nu voor iedereen duidelijk, kan wat mij betreft een slotje op.
Collector of uniforms of the enemy
Gesloten