Stop eens met happen op elkaar please

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Schrijffouten kunnen in mijn ogen een probleem zijn als ze de oorzaak zijn van te weinig moeite doen om een berichtje te plaatsen (dus bijv. typfouten en MSN taal) en als naast de schrijffouten ook de inhoud van het bericht minimaal is. Het is echter aan de moderators en experts om hier een oordeel over te vellen.

De inhoud van een bericht vind ik het belangrijkst, ik volg dit forum omdat er enkele forumleden zijn die zeer nuttige en interessante bijdrage leveren, ik steek wat van andermans bijdragen op en ik hoop dat anderen soms weer wat van mij opsteken, dat is in mijn ogen de voornaamste doelstelling van een WOII forum.

De berichten van mensen die geen nuttige bijdrage leveren en die de moeite niet nemen om hun bericht netjes te forumuleren, besteed ik simpelweg geen aandacht aan. De doelgroep van dit forum is heel breed dus je trekt mensen met een verschillende achtergrond en motivatie aan.

Waar ik me wel aan irriteer dat zijn forumleden die zonder inhoud reageren op in hun ogen domme vragen. Zie ik een slecht geformuleerde of weinig doordachte vraag dan is dat niet aan mij om daar op in te gaan. Of je helpt iemand, of je laat de experts en moderators oordelen over de vraag.
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

KevinP schreef:
Waar ik me wel aan irriteer dat zijn forumleden die zonder inhoud reageren op in hun ogen domme vragen. Zie ik een slecht geformuleerde of weinig doordachte vraag dan is dat niet aan mij om daar op in te gaan. Of je helpt iemand, of je laat de experts en moderators oordelen over de vraag.
Mysentiments exactly.

Overigens wil ik ff melden dat je ook niet te hard moet zeuren mbt spelfouten en anderzins. Iedereen bedoelt het goed weet je wel?
Mijn interesse is meestal een beetje lachen en van gedachten wisselen. Ik ben niet zo feit gericht (zoals jullie wellicht is opgevallen). My gaat het puur om denkbeelden. Als het maar enigzins begrijpelijk is allemaal.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Nou, het heeft even geduurd, maar de Staff heeft overeenkomst bereikt. In dit topic: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?p=22986#22986 vind je meer informatie over het hoe en wat.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Plaats reactie