Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ze zijn nog wel te vinden hoor, op ebay staan er. De prijs is verschillend, soms gaan ze voor 20 dollar, maar heb ze laatst ook voor 70 dollar zien gaan.
Maar ze zijn zeker te vinden!
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Stravers schreef:Aha bedankt! Mooie tag maar is dat kettingkje niet na-oorlogs?
Verder meer meningen? Ligt de prijs ook aan het type tag? Is de ene zeldzamer dan de andere?
Ik heb de tag nog niet in bezit. Is onderweg als het goed is. Ik heb tevens ook een vraag over de tag, ik weet niet of je het goed vind als ik die vraag in jouw topic stel?!. Waarom staat er geen datum van tetanus injectie op??
Die van Stravers, hoewel ik die van jou ook interessant vind.
Nu niet opdringerig worden mister P. ....RLS ik vind jou dogtag zeer interessant
dankje . Heb hem alleen nog niet in bezit. Binnenkort wel, zal foto's plaatsen zodra ik het pakket (76th patch, dogtags,m1943 field jacket, 2 mustard pants, en de m1 helmet met liner) binnen heb
Die van Stravers, hoewel ik die van jou ook interessant vind.
Nu niet opdringerig worden mister P. ....RLS ik vind jou dogtag zeer interessant
Opdringerig? Moi? @RLS: de ketting die je aan je dogtag hebt is laat oorlogs of naoorlogs, desalniettemin een zeer mooie aanwinst. De ketting aan de dogtags van Daan zijn genuine wo2. Deze werden aan 't eind van wo2 vervangen door het type wat jij hebt en nog gebruikt voor zover ik weet. Hoe dan ook: mooie dogtags, Daan en RLS!
De balletjes kettingen zijn wel degelijk oorlogs. Ik heb een ongebruikt setje in een gedateerd zakje uit 1944. De ketting van Stravers is van sterling zilver.